Gå til innhold

Fanget og på tvang?

Anbefalte innlegg

føler meg så fanget. føler meg ikke fri. har vært hos psykiateren min idag og han spurte om jeg ville innlegges igjen. jeg sa nei. det er like før han tvangsinnlegger meg , føler det på kroppen min.jeg har ikke bestemmelsesrett selv for han snakker om at han må gripe inn og ta vare på meg. jeg holder det ikke ut, jeg føler jeg ikke kan flytte ut fra ettervernshjemmet jeg bor på for da tvangsinnlegger psykiateren meg. jeg er ikke fri jeg er fanget i andres hender. jeg har mistet kontrollen over meg selv, og dette er grusomt for jeg er et kontrollmenneske. det å miste kontrollen er å miste kontrollen over livet. jeg føler alt av helsepersonell går inn for å tvangsinnlegge meg, ogf jeg er veldig redd for tvang hva skal jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128871-fanget-og-p%C3%A5-tvang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...