Gjest klumpete Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei NHD. Jeg utviklet for tre å siden alvorlig anoreksi og depresjon. Var innlagt et år på sykehus. Der fulgte jeg opplegget og tok medisinene som jeg skulle. Da jeg ble utskrevet fikk jeg hetta av bivirkninger, og jeg følte at jeg ikke fortjente medisinene. Noe jeg fremdeles føler. Jeg har sluttet gang på gang på medisiner, og blitt innlagt igjen. Jeg føler i tillegg at de smaker vondt, og er vonde å svelge. Jeg gråter hver kveld fordi jeg tar dem, og føler at ingen forstår meg for at jeg ikke liker å ta dem. Nå har jeg hjemmesykepleien som kommer til meg morgen og kveld og følger med at jeg tar dem. I tillegg går jeg to ganger i uken til psykiater. Og jeg vet jeg er veldig veldig heldig som får gå så ofte. Men så leste jeg et innlegg der du skrev om depotsprøyter. Jeg spurte behandleren min om det, men hun mente jeg hadde best effekt av de medisinene jeg går på nå. Men jeg har jo ikke prøvd depotsprøyter? Diagnoser: bipolar 2 lidelse, spiseforstyrrelse, sosial angst, tilbakevendende depresjon. Medisiner: Orfiril: 1200 mg Efexor: 225mg ( tror jeg ) Serequel : 100mg ( tror jeg ) eller 200 mg . Nozinan 25 mg. Og vival ved behov. Hva tenker du NHD? Er det ikke bedre at jeg får depotsprøyte? Hjemmesykepleien går jeg med på å ha en stund, før jeg ikke orker at de skal komme mer, og nekter å ha det slik at de kommer. Og da slutter jeg på medisinene... Hvilke depotsprøyter finnes det? håper på svar, for dette plager meg veldig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128872-depotspr%C3%B8yter-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.