Gå til innhold

en interessant observasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det henger ihop med hverandre, alt er liksom et helhetlig system. Når ubalansen kommer i det ene får det utfall for resten.Angsten, usikkerheten og selvfølelsen følger hverandre. Tror jeg mange har erfart og opplever det er slik. Det du kaller fobier er du sikker på det er en fobi eller bare en annen del av nevrosens utrykksmåte?

Jeg har gått over til å kalle det hysteri, hysteriske anfall som bruker all energi, tapper meg, når jeg er så tappet kommer angsten for det skal skje meg noe lett ett nytt hysterisk anfall og usikkerhet som igjen setter seg i selvfølelsen selvopplevelsen av meg selv. Bruker mye energi på og skjule hysteriet for andre og da presser jeg det ned og kjenner jeg vil sprenges istede for å la det komme frem og ut går ned ned og inn. Reddselen for noen skal se det og vissheten om at jeg har det slik gjør meg redd og usikker overfor andre, og det går på selvfølelsen. Men hva som ligger under og gjør det slik er det værre og få fatt i, dette er jo bare symptomene og angstens sirkel.

Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...