ned-et par kilo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei! Jeg lurer bare på hva man IKKE må spise da man slanker seg...? Brød,poteter osv?? Og hva burde man spise? Er så lei av brødskivene til frokost.. og er havregryn bra? Håper på svar...Jeg er 162 høy og trener fra 5-7 dager i ukem. mvh En som vil ned et par kilo!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superslankeren Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal du ned et par kilo behøver du ingen store omlegginger om du fra før av spiser sunt. Ja, havregryn er kjempesunt og det kan du spise. Kutt ut godterier, brus og fete dressinger. Sats på mindre porsjoner, grovere karbohydrater (grovt knekkebrød, VELDIG grovt brød osv. ), og mindre animalsk fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ned-et par kilo Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Skal du ned et par kilo behøver du ingen store omlegginger om du fra før av spiser sunt. Ja, havregryn er kjempesunt og det kan du spise. Kutt ut godterier, brus og fete dressinger. Sats på mindre porsjoner, grovere karbohydrater (grovt knekkebrød, VELDIG grovt brød osv. ), og mindre animalsk fett. Kan du tipse meg med pålegg og middag? er kjøtt bra? jeg har kuttet ut alt godteri og brus... er tyggis bra/dårlig? Vil gjerne vite dette så fort som mulig.. mvh en som trenger DIN hjelp!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det funker Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 havregryn/grov musli yoplait 0,1% yoghurt (IKKE Tine) mørkt rugbrød. grovt knekkebrød (rugsprø) cottage cheese kesam light 1% makrell i tomat tunfisk på boks egg kylling (uten skinn), magert kjøtt, fisk, skalldyr grøntfor frukt (men bare en eller to pr dag) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superslankeren Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Kan du tipse meg med pålegg og middag? er kjøtt bra? jeg har kuttet ut alt godteri og brus... er tyggis bra/dårlig? Vil gjerne vite dette så fort som mulig.. mvh en som trenger DIN hjelp!! Tyggis er helt greit, men du kan få sultfølelse av den. Kjøttpålegg er kjempegreit, men velg rent kjøtt. Middag: Kylling, fisk, rent kjøtt og masse, masse, masse grønnsaker. Prøv å unngå fete sauser, men bruk gjerne litt olje på den ferdige maten. Pålegg: Magre oster, kjøttpålegg, kylling, grønnsaker. Alfa og omega er å øke inntak av grønnsaker og til dels frukt. Du kan også kose deg med nøtter - det er endel fett i nøtter, men det er sunt fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.