Gå til innhold

Alien?

Gjest 0000000000000000000000000

Anbefalte innlegg

Gjest 0000000000000000000000000

Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg har idag for nte gang sett en kompis av meg få dame mens jeg som er en gutt på 23, aldri har vært i nærheten av dame. Denne kompisen min kjenner mange damer, han behandler dem dårlig og vil bare ha sex men har likevel damer. En annen kompis av meg slo opp plutselig fått nye med dama si etter at de hadde vært sammen i 5 år og har jentevenner. Jeg har ikke jentevenner en gang. Jeg føler meg så stygg og lite verdt. Jeg går hos psykologen for å få hjelp til diverse saker men det virker som om dette ikke virker for meg. På skolen har jeg ingen jentevenner og for den saks skyld guttevenner. Ikke at jeg ikke har prøvd men det funker ikke. Total mangel på humor, sjeanese og slikt ødelegger altfor mye. Den ene kompisen min har jeg begynt å mislike. Jeg er ikke misunnelig men dette kan jo være spiren til det. Jeg vet ikke. Ingen av vennene mine har problemer med dette men bare jeg. Har snakket med psykologen min om dette men det funker bare ikke. Åh, jeg begynner å hate livet. Har snakket så mye med legen og det virket en periode men så var alt tilbake igjen til det gamle. Får lyst til å dra et sted så fjernt der ingen kjenner meg og starte for meg selv. Jeg vet ikke hva dette er men det er ikke deilig. Fikk lappen for en uke siden men det føles ikke bra lenger enda jeg brukte 5 oppkjøringer på det.

Livet suger. Alt suger, Jeg er lei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128922-alien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...