Gå til innhold

Hu heiii

Anbefalte innlegg

Fantastisk. Etter jeg kom meg på nettet og fikk parabol, hund og playstation har livet bare gått en veg...framover..Ikke bare framover nå fyker jeg avgårde. Jeg har fått på meg sjumils støvler og fyker over fjell og dal på tiendedeler.

Denne lille byen jeg bor i er full av jante og har for det meste vondt å gi. Men hu heiii for noen fantastiske mennesker som finnes i verda. Det er bare å finne dem og kommunisere med dem. Det er jo mulig i vår tid. Tjooo hooo.

Jeg har utvikla meg noe enormt inni hode de site åra. Har minimalt med mennesker å gjøre i RL. Et pitte lite nettverk. Tilfeldig flokkmentalitet er uhyggelig. Sån som du møter når du er på byn og skal handle , gå i posten eller i banken. Her derimot på nettet får jeg den avstanden og samtidig mye mer nærhet. Merkelig det der. Dessuten kan jeg chatte med REFLEKTERTE mennesker. Mennseker som FORSTÅR hva det hele dreier seg om.

Hu heiii og hallelujaa for den teknologiske revolusjon.

Hunden hjelper meg å komme ut i naturen og jeg har vel aldri hatt så god kondis i mitt voksne liv som jeg har nå. Ellers er jeg inne. Denne byen har intet å gi botsett fra mat og bredbånd. Ellers er det Twin Peaks her. Men alikevel reiser jeg inne i hjernen på vanvittige opppdagelsesferder. Jabbadabbadooo..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128945-hu-heiii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...