Gå til innhold

Vil du ha lønnspålegg? Et triks for å få riktig fokus før du spør

Anbefalte innlegg

Som sagt du har ikke greie på det. Private sykehjem finnes i massevis, de er kjent for å være generelt bedre å være ansatt i enn kommunale, det viser undersøkelser som du lett finner ved å søke.

Privatisering kan bli et resultat av konkurranseutsetting, men resultatet kan like godt bli at det forblir kommunalt eller at det oppstår en ny og annen organisering.

Det er meget viktig å ikke blande begrepet privatisering med konkurranseutsetting. Det er _konkurranseutsetting_ statlige og kommunale organer vurderer, ikke privatisering.

Du trenger ikke forsøke å belære meg - jeg har ørten ganger så lang erfaring med emnet som deg - det er derfor jeg plukket ditt forrige patetiske forsøk fra hverandre på 2 minutter.

Uansett hvordan du vender på det, så sliter det ut de ansatte, og gir dem færre rettigheter. Det er jo det som er hele poenget med det - "effektivitet". I gåseøyne.

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

41

• Sør

37

• Grip

7

• Elis31

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg er selvstendig, siden jeg er min egen sjef kan jeg sykmelde meg selv. Når jeg ikke jobber, tjener jeg ikke penger til meg selv.

Husk nå på, UIF: Du har "avslørt" deg igjen :-)

"................."

Ulv I Faarikaal

Du trenger ikke forsøke å belære meg - jeg har ørten ganger så lang erfaring med emnet som deg - det er derfor jeg plukket ditt forrige patetiske forsøk fra hverandre på 2 minutter.

Uansett hvordan du vender på det, så sliter det ut de ansatte, og gir dem færre rettigheter. Det er jo det som er hele poenget med det - "effektivitet". I gåseøyne.

Du har ikke peiling på konkurranseutsetting fordi mye av det du skriver om det er direkte feil. Du prøver å innbille oss at du er "the big man". Det er du ikke. Bløffmaker.

Ulv I Faarikaal

Husk nå på, UIF: Du har "avslørt" deg igjen :-)

"................."

Åneiii !!!!

Men vent litt.... hva er det han har avslørt?

Who cares. Ikke vet jeg.

Du har ikke peiling på konkurranseutsetting fordi mye av det du skriver om det er direkte feil. Du prøver å innbille oss at du er "the big man". Det er du ikke. Bløffmaker.

Igjen - du vrøvler.

Åneiii !!!!

Men vent litt.... hva er det han har avslørt?

Who cares. Ikke vet jeg.

Denne gangen din dobbelmoral - hvor du kritiserer folk for å være borte fra jobb uten "god grunn", mens du selv gjør akkurat det samme.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Denne gangen din dobbelmoral - hvor du kritiserer folk for å være borte fra jobb uten "god grunn", mens du selv gjør akkurat det samme.

Jeg er selvstendig, da er jeg min egen arbeidsgiver, men det skjønner du heller ikke. Når jeg er syk går det kun utover meg selv.

Tidligere jobbet jeg f eks i en jobb i 5 år uten en eneste sykedag, det fikk jeg på attesten min.

Jeg er selvstendig, da er jeg min egen arbeidsgiver, men det skjønner du heller ikke. Når jeg er syk går det kun utover meg selv.

Tidligere jobbet jeg f eks i en jobb i 5 år uten en eneste sykedag, det fikk jeg på attesten min.

Hva så?

Man blir ikke mindre syk selv om man er en vanlig arbeidstaker.

Ulv I Faarikaal

Hva så?

Man blir ikke mindre syk selv om man er en vanlig arbeidstaker.

Selvsagt ikke. Men jeg kan gjøre som jeg vil. Det hender jeg tar fri mange dager uten å være syk. Ingen blir skadelidende og ingen behøver betale sykepenger til meg. Nå får jeg ikke feierpenger da.

Annonse

Selvsagt ikke. Men jeg kan gjøre som jeg vil. Det hender jeg tar fri mange dager uten å være syk. Ingen blir skadelidende og ingen behøver betale sykepenger til meg. Nå får jeg ikke feierpenger da.

Nei - men akkurat som du *KAN* være syk, så skal andre også kunne være syk, uten at du sverter folks gode navn og rykte uten grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...