Gjest zuuul Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 er så lei nå..går skole, seks fag for å få studiekompetanse for jeg hadde 70 dager fravær sist jeg prøvde meg på videregående. Fordi jeg var vettskremt og jeg ble overvåket av ånder. Nå har jeg lært at det ikke var ånder, men lysene i vinduene jeg tolket som ånder. Så nå går jeg der på skolen, får rehab.penger. gikk greit i begynnelsen, men er så lei. har bare lyst til å være hjemme, under dyna, foran tv`n. Det er et slit å komme seg opp, ofte klarer jeg ikke komme meg opp. Noen ganger reiser jeg fra distriktspsyk-senter der jeg er innlagt og ned til leiligheten min for å sove, så de ikke merker at jeg ikke går på skolen... Skal kjøpe julegaver nå, men jeg orker ikke, det er så mye folk i butikkene, jeg har sånn angst. fOR NOEN dager siden hallusinerte jeg og det var rå ekkelt. det er tredje gangen jeg har halluzinert, men jeg har aldri hørt stemmer. Synes det er litt rart. Trodde alle med psytkotiske symptomber hørte stemmer. Jeg orker ikke ut, hvorfor må jeg gå skole og være med familien i jula, når jeg kan sitte hjemme i leiligheten min under dyna? Det er det jeg vil og ikke noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128997-orker-ikke-folk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.