Gå til innhold

Noen som har tatt abort? Hjelp!!


Gjest Miiiiiiiiimmi

Anbefalte innlegg

Er dere alle sykepleiere eller biologer siden dere har så peil? Hehe :) Er nesten litt pinlig, men jeg har absolutt ingen anelse om foster utvikling og den slags...

Jeg for min del har vært gravid. Da henger en nøye i slik info. Samt at en venninne av meg tok med. abort for 2 uker siden.

Da hang jeg meg også langt oppi slikt. Hun ville helst ikke informere seg for mye, jeg for min del føler at jeg må vite alt. Enten det er meg eller andre det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    10

  • Niobe

    9

  • laguna1365380434

    8

  • tiliti

    7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hold nå kjeften, ditt mørkemenneske å ha respekt til gå å spre edde og gift på åpent om du absolutt må..

Hsr ikke spredd hverken "edde" eller "gift", bare påpekte hvem jeg mener det er synd på i den sammenheng. Makan til selvmedlidenhet! Det er ikke noe katastrofe å være 20 år, student, og bli mor! Værre ting har skjedd mennesker, uten at de mener det er synd på dem av den grunn.

Men for all del, jeg kan ta det på åpent neste gang, om det gleder deg. Du kunne visst trenge litt glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hsr ikke spredd hverken "edde" eller "gift", bare påpekte hvem jeg mener det er synd på i den sammenheng. Makan til selvmedlidenhet! Det er ikke noe katastrofe å være 20 år, student, og bli mor! Værre ting har skjedd mennesker, uten at de mener det er synd på dem av den grunn.

Men for all del, jeg kan ta det på åpent neste gang, om det gleder deg. Du kunne visst trenge litt glede.

Det er helt opp til den enkelte å avgjøre hvor vidt en har lyst til å ta på seg det kjempe ansvaret det er å bli noens forelder.

Ikke opp til deg!

Du burde da for pokker skjønne av deg selv at det er upassende å spre Nessa propaganda i en tråd der et menneske i en vanskelig situasjon spør om praktiske råd . IKKE om dine personlige og håreisende middelaldermeninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg???? Stakkar BARNET du har tenkt å ta av dage...!

Ganske skarp i kommentarene dine du.

Tror ikke Miiiiiiiimmi har det så greit nå. Vis litt hensyn da.

:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opp til den enkelte å avgjøre hvor vidt en har lyst til å ta på seg det kjempe ansvaret det er å bli noens forelder.

Ikke opp til deg!

Du burde da for pokker skjønne av deg selv at det er upassende å spre Nessa propaganda i en tråd der et menneske i en vanskelig situasjon spør om praktiske råd . IKKE om dine personlige og håreisende middelaldermeninger.

Middelaldermeninger? Ja, det fæle greier. Tenke seg til å tale et ufødt barns sak. At det går an.....tenk å være å mørkemannaktig...

Nei, få jævelskapet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske skarp i kommentarene dine du.

Tror ikke Miiiiiiiimmi har det så greit nå. Vis litt hensyn da.

:o/

Beklager, men det er vanskelig å ta hensyn til et menneske som har så lite omtanke for sitt ufødte barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelaldermeninger? Ja, det fæle greier. Tenke seg til å tale et ufødt barns sak. At det går an.....tenk å være å mørkemannaktig...

Nei, få jævelskapet ut..

Ja, er det ikke rart at det er middelaldersk å verne om liv? Ikke rart det går galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kuuuuuuuuur

Beklager, men det er vanskelig å ta hensyn til et menneske som har så lite omtanke for sitt ufødte barn.

Men da er det vell bedre at hun ikke setter dete barnet til livs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er det ikke rart at det er middelaldersk å verne om liv? Ikke rart det går galt...

Ja, det under meg med hvilken aggresjon man omtaler et ufødt barns tilstedeværelse og spede forsøk på å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det vell bedre at hun ikke setter dete barnet til livs?

Setter barnet til livs? Spiser det? Ja, hvis alternativet er at hun spiser det, er kanskje abort mer humant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Jeg tror faktisk det medisinske

inngrepet ville vært det beste for meg. Når man "opererer" med narkose virker det mer alvor... Enig?

men det er da like alvorlig uansett! Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det under meg med hvilken aggresjon man omtaler et ufødt barns tilstedeværelse og spede forsøk på å leve.

Særlig når det dreier seg om et voksent menneske som selv tok avgjørelsen om å ha sex, vel vitende om den tilstedeværende muligheten or å bli gravid. Skulle tro barnet hadde tvunget seg inn i henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Setter barnet til livs? Spiser det? Ja, hvis alternativet er at hun spiser det, er kanskje abort mer humant...

MEn naar hun ikke tenker paa andre enn seg selv naa, er det vell ikke bra for barnet! Jeg er helt enig i at er du 20, saa er du gammel nok til aa ta konsekvensene, og det er ikke verdens undergang om du faar barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er vanskelig å ta hensyn til et menneske som har så lite omtanke for sitt ufødte barn.

Vi tar alle våre valg vi må leve med resten av våre liv.

:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Middelaldermeninger? Ja, det fæle greier. Tenke seg til å tale et ufødt barns sak. At det går an.....tenk å være å mørkemannaktig...

Nei, få jævelskapet ut..

Ja faktisk. Tenk at det går an.

Jeg vet at du har samme oppfatninger og at du faktisk ikke skammer deg, men du pleier da i det minste å utvise det minimum av dannelse det krever ved å utale i prinsipp og på åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...