Gjest angstnevrose Skrevet 7. desember 2003 Skrevet 7. desember 2003 Er det noen grunn for meg å prøve å finne hjelp for min kroniske angstlidelse (GAD) i utlandet ? Med det mener jeg om det feks finnes bedre kompetanse, behandlingsmåter eller andre ting ? Kan man i tilfelle få noe økonomisk stønad ? Jeg orker ikke mer av min lidelse, den er kronisk,har med personligheten min å gjøre.(Blir som symtomene) Føler meg skjev i kroppen og nervesystemet pga ubalansen. Prøvd alt av behandling,undersøkelser, medisin. Hatt det siden barndommen, kronisk fra 20 åra.Er over 30 nå. Uføretrygdet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Nei, det finnes ingen bedre kompetanse på dette i utlandet. Dessuten er psykoterapi på "utenlandsk" svært vanskelig å gjennomføre. 0 Siter
Gjest angstnevrose Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Nei, det finnes ingen bedre kompetanse på dette i utlandet. Dessuten er psykoterapi på "utenlandsk" svært vanskelig å gjennomføre. Ja, men det er ikke alt man klarer å prate seg i fra heller. Mener du det da ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.