Gå til innhold

NHD Kan politiet gjøre som de vil uansett?

Anbefalte innlegg

Gjest flammefugelen

Bedre grunner!?

Herre jezzzuz.....

Selv om jeg har borderline synes jeg ikke at det gir meg en "bedre grunn" til å drikke enn alle andre.Med den diagnosen er nok alkohol en av de tingene en bør holde seg passe langt unna...og om en drikker, bør en passe på å ikke ende opp drita full. For hvor blir impulskontrollen av da?

Jeg skjønner ikke helt hvem som har funnet ut at borderlinere har en bedre grunn enn andre til å drikke alkohol....

Og, uansett om en er full eller ei, har en fremdeles ansvar for sine egne handlinger.

Noen tanker fra meg, bare....

Fortsetter under...

Gjest ung jente-76

Selv om du har en psykiatrisk diagnose, må du ta ansvaret for det du gjør.

Selvfølgelig burde psykiatrien ha flere akuttplasser, og legevakta burde kanskje ha sørget for at du ble innlagt.

Men politiet fortjener da ikke kritikk. De må ofte ta hånd om psykisk syke mennesker, og gjør i mange tilfeller en god jobb.

Å spytte på folk som bare prøver å gjøre jobben sin, er lavmål når det gjelder oppførsel. En borderline- diagnose fritar ikke folk fra vanlige regler for oppførsel.

fikk mye kritikk av flere her inne pga at jeg hadde spyttet på en politimann som slang dritt til meg og drev med nedsyking, men de har faktisk henlagt boten.. jeg har ikke vært der nede å klaget.. jeg har en følelse at de kanskje tenkte seg litt om over deres oppførsel ovenfor meg alikevel????

fikk mye kritikk av flere her inne pga at jeg hadde spyttet på en politimann som slang dritt til meg og drev med nedsyking, men de har faktisk henlagt boten.. jeg har ikke vært der nede å klaget.. jeg har en følelse at de kanskje tenkte seg litt om over deres oppførsel ovenfor meg alikevel????

Gleder meg med deg over at politiet trakk anmeldelsen tilbake.

Håper du slipper å komme opp i lignende episoder i framtida og at du får et behandlingstilbud sånn at du kan lære deg å kontrollere sinnet ditt.

Det høres ut til at du både kan reflektere, tenke og lære.

GOD JUL til deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...