Gå til innhold

selvmord..

Anbefalte innlegg

Heisann..jeg er ei jente på 19 år som er helt fortvilt..

Har gått i tre år nå,uten å gjøre noen ting. Ikke skole,ikke jobb,ikke venner.. kun familien min å kjæresten min. Jeg sliter me sterk sosial angst,tvangs tanker å depresjoner. hver dag er en kamp,å jeg har aldri hatt så lyst å gjøre slutt på det som de siste mnd'ene.. Jeg står i kø for å komme til psykolog,å fikk noen tabletter av legen. Men det er ikke nok. Jeg vil ikke leve mer,ikke føle mer. For alt er en skuffelse for meg.. Finnes det ikke noe som kan hjelpe? Frister for meg å bli innlagt,få masse tabletter å hjelp NÅ. Legen min har ikke tid til å treffe meg før 17 desember,men jeg holder ikke ut mer.. Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129133-selvmord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lillejenta! Jeg tror du bør ta deg en tur på legevakta. Fortell dem hvordan du har det. Si at du bare har lyst til å gjøre slutt på alt. De kan hjelpe deg. Håper du treffer en ok lege der. Og for all del, ikke prøv å ta livet ditt. Det finnes en løsning. Jeg har selv prøvd å ta livet mitt. Jeg var ikke spesielt happy når jeg ikke lyktes. Men nå er jeg glad for det. Jeg har det jævlig tøft nå også, og ja, jeg har lyst til å gi opp av og til nå også. Men jeg har ikke lenger lyst til å dø. Å dø er altfor absolutt, husk at er du dø kan du ikke ombestemme deg. Håper du går på legevakta og får hjelp. Vær så snill, ikke gi opp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129133-selvmord/#findComment-788475
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...