Gå til innhold

alt raser,sluttet på medisiner

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har vært her nå...er utskrevet,har vært det en god stund nå og ting har gått bra..men så nå går alt til helvete..sluttet på medisinen e i samråd med legen på sykehuset for en måned siden...de siste dagene har det bare gått ned over,jeg er tiltaksløs,har isolert meg,griner og er deppa og sint...føler meg så ensom og forlatt..tomheten er til og bli gal av..har heller ikke noe kjæreste lenger tror jeg...han er feig og vil ikke gi meg ett svar på om vi fremdeles er sammen,har ikke snakket med han på 3 mnd og han svarer ikke på sms.leser du dette T så ber jeg deg ta kontakt,det er bedre og vite om det er over eller ikke...men jeg er ikke dum og tar hintet,drittsekk.jeg er så forbanna hysterisk sint ...det kribler inni meg.tror jeg må begynne på medisin igjen,skal til legen i morgen...håper hun har litt vett i hodet...jeg greier ikke leve med meg selv lenger,det gjør så vondt...faren til gutten min har fått seg kjæreste og i dag så jeg en kontaktanonnse fra han på nettet,det er til og grine av alt sammen i livet mitt nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129190-alt-rasersluttet-p%C3%A5-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Hei beib,

Trist å høre at du har det vondt! *klem*

Skriv ut det du har skrevet her (eller skriv det ned for hånd), og vis det til legen, slik at du ikke står der og har glemt hva du skulle si.

Alt godt.

*klem*

Leit at du har det så vondt!

Jeg tror legen din var litt vel optimistisk, og fikk deg til å slutte med medisiner for tidlig. Det virker som du har fått tilbake depresjonen din, og det burde etter min mening tilsi at du burde begynne med medisiner igjen.

Jeg er ikke lege, men jeg tror dette er i tråd med hva NHD pleier å si. Han får korrigere meg om jeg begår en feil ved å si det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...