Gjest fantasytrax Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei. Jeg har ett stort problem som sliter meg mer og mer ut. Jeg er sammen med ei nydelig jente som tidligere har vært avhengig av sterke tabletter 24/7 etter en ulykke. Dette tok overhånd,men hun er rusfri nå. Problemet er at vi har det fint i lengre perioder, men innemellom så blir hun usikker,svinger humørmessigt, vet ikke hva hun vil,deprimert,gråter mye osv..så etter en stund og mye prating/krangling så blir hun seg selv igjen..For så å få tilbakefall igjen..hva skyldes dette,og hva kan vi gjøre? Vet hun sliter mye samvittighet pga alle løgner og vonde ting hun har påført andre i pillerusen..hva anbefaler du? bør hun komme til behandling? lykkepillen? Er bare så fortvila og vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129217-variabel-psyke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.