Gå til innhold

stilnoct på dagtid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bare et råd

Jeg tviler på at du faller om i søvn av en tablett mens du går ute, MEN du bør ikke bruke stilnoct på denne måten.

Personlig får jeg hallusinasjoner og kan få fullstendig blackout når jeg tar stilnoct, selv i normale doser! Jeg har tatt en overdose tabletter etter å ha fått blackout av to stilnoct, uten å skjønne hvorfor jeg gjorde det!

Jeg blir skikkelig rusa av de, og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Hvorfor kan du ikke be om noe beroligende isteden? Hvis jeg absolutt av en eller annen grunn skulle tatt en sovepille på dagen, så er ihvertfall stilnoct den siste jeg ville valgt! Livsfarlig for min del.

Vet ikke om dette hjalp deg så veldig mye, men ville bare advare..

Gjest Windsong

Jeg tviler på at du faller om i søvn av en tablett mens du går ute, MEN du bør ikke bruke stilnoct på denne måten.

Personlig får jeg hallusinasjoner og kan få fullstendig blackout når jeg tar stilnoct, selv i normale doser! Jeg har tatt en overdose tabletter etter å ha fått blackout av to stilnoct, uten å skjønne hvorfor jeg gjorde det!

Jeg blir skikkelig rusa av de, og det tror jeg ikke jeg er alene om.

Hvorfor kan du ikke be om noe beroligende isteden? Hvis jeg absolutt av en eller annen grunn skulle tatt en sovepille på dagen, så er ihvertfall stilnoct den siste jeg ville valgt! Livsfarlig for min del.

Vet ikke om dette hjalp deg så veldig mye, men ville bare advare..

Jeg ville vel heller satset på en mer type beroligende medisin som sobril eller rivotril. Tror neppe du stuper av en stilnoct, men det er sovemedisni - ikke angstdempende. Mener man skal bruke medisiner til det de er ment for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...