Gå til innhold

FU: Peneste mannfolket du vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Tutleguri
Skrevet

Jaaaaa! Bruce Willis, var det, ja. Åhhh, han er nok den kjekkeste av dem alle, tror jeg! :-)

Takk skal du ha!

Det var så lite, så ;)

Gjest halvgammel dame
Skrevet

Det var så lite, så ;)

Neida, for meg var det MYE! :-) Hold på å bli gal... værra så glømsk på sine gamle dager! Åssen skal det bli når jeg blir 40? :-)

Gjest Tutleguri
Skrevet

Neida, for meg var det MYE! :-) Hold på å bli gal... værra så glømsk på sine gamle dager! Åssen skal det bli når jeg blir 40? :-)

Spørs om det har noe med alderen å gjøre - jeg har ikke rundet 30 enda, og vet knapt om jeg kommer eller går.

;)

Gjest halvgammel dame
Skrevet

Spørs om det har noe med alderen å gjøre - jeg har ikke rundet 30 enda, og vet knapt om jeg kommer eller går.

;)

Jeg er 33 - men gammel i hukommelsen. Tenke seg til å glemme Bruce Willis.... kan ikke forstå hvordan forfallet har grepet om seg. :-)

Gjest strandhai
Skrevet

Han jeg møtte på gaysir, skjønt han neppe kan kalles "mannfolk". Vi er jo så unge og uskyldige!:P

Men hvorfor? Sier ikke det seg selv? Er du blind kanskje?

Gjest blondy20
Skrevet

JOSH HARTNET SÅ KLART!!!!!

HAN ER ELEGANT OG FLOTT OG SE PÅ..

OGSÅ ER HAN PRIKK LIK PÅ TYPEN MIN OG!!

Skrevet

Har du endelig kommet over Nissa? ;)

Næh! Men han er ikke _pen_, han er råkjekk og barsk! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...