Gjest Tutleguri Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jaaaaa! Bruce Willis, var det, ja. Åhhh, han er nok den kjekkeste av dem alle, tror jeg! :-) Takk skal du ha! Det var så lite, så 0 Siter
Gjest halvgammel dame Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Det var så lite, så Neida, for meg var det MYE! :-) Hold på å bli gal... værra så glømsk på sine gamle dager! Åssen skal det bli når jeg blir 40? :-) 0 Siter
Gjest Tutleguri Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Neida, for meg var det MYE! :-) Hold på å bli gal... værra så glømsk på sine gamle dager! Åssen skal det bli når jeg blir 40? :-) Spørs om det har noe med alderen å gjøre - jeg har ikke rundet 30 enda, og vet knapt om jeg kommer eller går. 0 Siter
Gjest halvgammel dame Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Spørs om det har noe med alderen å gjøre - jeg har ikke rundet 30 enda, og vet knapt om jeg kommer eller går. Jeg er 33 - men gammel i hukommelsen. Tenke seg til å glemme Bruce Willis.... kan ikke forstå hvordan forfallet har grepet om seg. :-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Han jeg møtte på gaysir, skjønt han neppe kan kalles "mannfolk". Vi er jo så unge og uskyldige! Men hvorfor? Sier ikke det seg selv? Er du blind kanskje? 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 JOSH HARTNET SÅ KLART!!!!! HAN ER ELEGANT OG FLOTT OG SE PÅ.. OGSÅ ER HAN PRIKK LIK PÅ TYPEN MIN OG!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Har du endelig kommet over Nissa? Næh! Men han er ikke _pen_, han er råkjekk og barsk! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.