Gå til innhold

Hvordan beholde oppturen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 5 kjempe fine dager. Dagene har vært helt TOPP, men nå er hverdagen kommet tilbake. Jeg skal til psykologen igjen i morgen og gruer meg veldig. Jeg er så redd for at hun skal dra meg ned i dypet igjen. Hvis timen går bra er jeg veldig redd for å ramle ned i dypet igjen fordi jeg nå blir alene om kveldene og må aktivisere meg selv.

Jeg kjeder meg veldig fort når jeg er alene og når jeg kjeder meg synker også humøret. Det jeg vil vite er om noen har tips til hvordan jeg skal klare å holde på den gode perioden jeg er inne i nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som er annerledes i de gode periodene i forhold til de dårlige?

Noe spesielt du gjør?

Noe ved omgivelsene?

Gjør mer av det som funker! :)

Skrevet

Hva er det som er annerledes i de gode periodene i forhold til de dårlige?

Noe spesielt du gjør?

Noe ved omgivelsene?

Gjør mer av det som funker! :)

Det er kjempe lenge siden jeg har hatt en slik opptur som jeg har nå. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en slik opptur som varte så lenge.

Det som har vært nå den siste uken er at jeg har vært på tur og dermed hatt masse å gjøre på dagene.

Jeg vet ikke hva som funker siden jeg ikke har hatt en slik opptur på lenge og derfor ikke husker hva jeg gorde sist jeg hadde en slik opptur.

En ting jeg vet er at jeg ikke kan gjøre det jeg har gjort den siste uka siden jeg nå er hjemme igjen og dermed er også den grå kjedelige hverdagen tilbake.

Skrevet

Det er kjempe lenge siden jeg har hatt en slik opptur som jeg har nå. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde en slik opptur som varte så lenge.

Det som har vært nå den siste uken er at jeg har vært på tur og dermed hatt masse å gjøre på dagene.

Jeg vet ikke hva som funker siden jeg ikke har hatt en slik opptur på lenge og derfor ikke husker hva jeg gorde sist jeg hadde en slik opptur.

En ting jeg vet er at jeg ikke kan gjøre det jeg har gjort den siste uka siden jeg nå er hjemme igjen og dermed er også den grå kjedelige hverdagen tilbake.

"Det som har vært nå den siste uken er at jeg har vært på tur og dermed hatt masse å gjøre på dagene."

Kanskje du har godt av å fylle dagene med foskjellige aktiviteter? Hva kan du få til der du bor? Er det noen som kan hjelpe deg med å få deg mer i aktivitet?

Winter1365380617
Skrevet

Førs og fremst lær deg å trives i eget selskap..få deg en trivelig hobby. Det er langt fra kjedelig å være alene.. Bare du klarer å underholde deg selv, finn noe å pusle med.

Og ikke vær redd!!

Alt går bra til slutt:)

Skrevet

Vanskelig å si men jeg tvang meg til å gjøre små ting eller oppgaver når jeg kjente jeg begynte å kjede meg. Har vert konstant deprimert i tiår men nå har det visst sluppet taket. Ta små steg i gangen. Vær nyskjerrig på livet. Ikke press deg for mye men nok til at du har satt nye spor i hjernen som du kan bruke senere. Konsentrer deg om enkle ting som gjerne gjør deg litt glad. Ikke gjør pyton kjedelige ting. Ha en rutine på dette. Til slutt går det inn i systemet og du gjør det automatisk. Dermed ruster du deg for et normalt liv ellet til og med et lykkelig liv. Lykke til :-))

Skrevet

"Det som har vært nå den siste uken er at jeg har vært på tur og dermed hatt masse å gjøre på dagene."

Kanskje du har godt av å fylle dagene med foskjellige aktiviteter? Hva kan du få til der du bor? Er det noen som kan hjelpe deg med å få deg mer i aktivitet?

Planen er at jeg skal begynne å studere litt igjen, men det kommer ikke i gang før etter jul. Men til da kan jeg prøve å se om jeg ikke kan få hjelp til å finne på ting å gjøre når jeg er hjemme. Takk for tipsene :-)

Skrevet

Takk for alle svar på innlegget mitt. Jeg skal prøve og se om jeg ikke klarer å holde denne oppturen en stund. Får prøve å aktivisere meg, men det er ikke bestandig så lett :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...