Gå til innhold

10 sikre tegn på at julen er i farta

Anbefalte innlegg

1. Postmannen dytter kassa så full av reklame at det er presset sammen til en liten firkant,

2. Telefonen hopper i et spente renn av organisasjoner som skal fortelle meg hvor ille julen er for mange, og hvor viktig det er at jeg gir penger.

3. Noen spar frem Hanne Krogh igjen.

4. Alle TV-seriene som viste juleepisodene i juli viser nå hvordan sommerferien var.

5. Det er ca. 6 uker siden jeg var spyferdig av marsipan og julebrus.

6. Jentungen på 3 har ekstra mye varer i lankehøyde i absolutt alle butikker.

7. Det kommer reklame for svisker på TV2.

8. Hanne Krogh dukker opp jævlig ofte. Hvert år med en ny samling av Prøysens sanger.

9. Juleheftene med alle stripene vi leste i forfjor kommer ut, selvsagt til overpris siden permene er så stive.

10. Stort sett alle artister som har gitt ut 2 album eller mer gir ut Best Of CD.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...