fraxinus Skrevet 18. desember 2000 Skrevet 18. desember 2000 å nesten ha influensa. Vondt i øra, tett i nesa og det verker i kroppen. Hvorfor kommer denne influensaen bestandig like før jul!? Har du et forslag om hva jeg skal gjøre for å få opp julestemninga? 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 21. desember 2000 Skrevet 21. desember 2000 Kjære fraxinus. Vi har nå et middel mot Influensa(Relenza).Du må imidlertid starte tidlig i forløpet.Influensaen kommer helt riktig gjerne rundt juletider.Du får som oss andre forsøke å fokusere på de positive tingene i tilværelsen. 0 Siter
fraxinus Skrevet 21. desember 2000 Forfatter Skrevet 21. desember 2000 Kjære fraxinus. Vi har nå et middel mot Influensa(Relenza).Du må imidlertid starte tidlig i forløpet.Influensaen kommer helt riktig gjerne rundt juletider.Du får som oss andre forsøke å fokusere på de positive tingene i tilværelsen. Takk for svaret. Kanskje jeg skal be om å få relenza i julekalenderen neste jul? Nå er jeg bedre, øreverken er borte og jeg er i full gang med juleforberedelsene og hovedoppgaveskrivinga igjen! God jul! 0 Siter
engutt Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Kjære fraxinus. Vi har nå et middel mot Influensa(Relenza).Du må imidlertid starte tidlig i forløpet.Influensaen kommer helt riktig gjerne rundt juletider.Du får som oss andre forsøke å fokusere på de positive tingene i tilværelsen. Hei! Kan man kjøpe denne medisinen på apoteket for å ha "i tillfelle" - eller må man først gå til lege for å få resept? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.