Gå til innhold

Åh så slitsomt!


Gjest Paya

Anbefalte innlegg

Sliten sliten sliten! Alle gleder seg til jul og juleferie. Men man kan ikke ta ferie fra seg selv. Det er det eneste jeg trenger. Trenger ikke ferie fra jobb eller studier,bare fra megselv. Hvordan gjør man det??

Åsså vil jeg be tynt om at jula avlyses til neste år... Hva skal man ellers gjøre når familiebegivenheter ikke akkurat er det lenger... famile.. Har hvertfall avlyst jula for megselv. Så slipper jeg å bli skuffa! :-)

Driver å skal prate endel med typen for tiden. Informere mer om reaksjonene mine,tanker,kanskje utruste han mer til å håndtere meg. Herrregud jeg ville ikke vært sammen meg selv! Er så sliten av det! På en måte. På en annen er det deilig at han vet,at han ikke mistolker. Jeg vil han skal vite. Men er så slitsomt. Er helt tom.

Orker ikke være deppa lenger. Orker ikke grine. Orker ingenting. Men hvorfor er det så forbannet vanskelig å styre segselv!??

Ene øyeblikk er jeg såå dårlig å vil bare at typen skal holde rundt meg. I det neste er jeg rasende fordi noen gidder å bry seg i det hele tatt! Kan de ikke la meg være ifred???? Men holde rundt meg å si det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...