Gå til innhold

Jeg venter på at ting skal bli over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært nå slik i to år tror jeg. Først gikk jeg skole, det var råhardt, jeg var kjempedeprimert, hadde psykotiske symptomer, og ville bare ligge på sofaen og gjøre ingenting. Men så måtte jeg holde ut til etter russetiden, jeg måtte iallfall få med meg det, før jeg la meg ned til et liv i sofaen.

Så videre er det avtaler og planer jeg har med venner og familie, jeg orker egentlig ikke i det hele tatt, men tenker at jeg kan legge meg i sofaen for alltid når de er over. Så kommer det alltid nye avtaler... Sukk.

Og nå er det juletid, jeg har ikke noe imot julen, men jeg bryr meg heller ikke om den. Jeg ville klart meg fint liggende i sofaen foran TV`n for meg selv hele julen, men så er det forventet at jeg skal være hos familien. Reise med fly, flybuss, flytog,GRØSS. Så har jeg lovet en venninne å bli med på klassereunion i jula også. SUKK

Jeg får bare holde ut, selv om det er et helvete. Så gleder jeg meg til julen er over og da skal jeg IKKE gjøre flere avtaler. Jeg skal slå av mobilen 24/7 og ligge i sofaen.

God jul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kunne du tenkt deg bli anderledes da? Bruker du medisiner mot depresjonen din?

Skrevet

Hva kunne du tenkt deg bli anderledes da? Bruker du medisiner mot depresjonen din?

jeg bruker: Zeldox, Lamictal, Fontex og Nozinan og Alopam som eventuelt. Legen tror depresjonene vil lette når vi øker Zeldox, Fontex vil hun ikke øke foreløpig fordi jeg er bipolar.

Det eneste jeg vil skal forandre seg er at verden skal stoppe så jeg kan gå av, og synke ned i sofaen og være i fred...

Skrevet

jeg bruker: Zeldox, Lamictal, Fontex og Nozinan og Alopam som eventuelt. Legen tror depresjonene vil lette når vi øker Zeldox, Fontex vil hun ikke øke foreløpig fordi jeg er bipolar.

Det eneste jeg vil skal forandre seg er at verden skal stoppe så jeg kan gå av, og synke ned i sofaen og være i fred...

Hvis du har et så sterkt ønske om å bli latt være i fred må det komme et sted fra. Har du noen å snakke med, psykolog eller psykiater?

Skrevet

Hvis du har et så sterkt ønske om å bli latt være i fred må det komme et sted fra. Har du noen å snakke med, psykolog eller psykiater?

har psykolog

Skrevet

Forstår godt at du vil ha et liv på sofan og at du vil lage flere avtaler. Angår det også avtalene mellom oss også? Jeg blir litt uskikker forstår du.

Ikke slå av tlf din er du snill, hvordan skal jeg få tak i deg da, og hvem skal jeg prate med når jeg trenger det? Du er den enesten som forstår meg når jeg har det vondt.

Du vet det vennen at jeg er oppriktig mega glad i deg. Det har jeg vært så lenge jeg kan huske. Jeg vet at livet kan være hardt noen ganger. For en uke siden ville jeg bare dø og gi faen i alle. Men jeg går faktisk gjennom smerte og mer smerte for å være venn med deg for alltid.

Livet er ikke enkelt, det skal ikke være det.

Faktisk så gleder jeg meg ikke noe særlig til jul jeg heller. Skal bli godt når den er over..

klem og flere klemmer fra lille meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...