schm Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jeg har gått til psykolog siden sommerferien nå, og planen var at jeg skulle gå der til hun fant ut hva som var galt med meg. Nå tror hun at hun har funnet ut det, og jeg skal starte på et psykose team, der de skal ta masse tester. Jeg vet ikke hva slags. Men de skal bl.a sjekke om jeg er schizofren. Noen som har noe erfaring med dette? Jeg er litt nervøs. Er kun 18 år. Jeg har ikke fortalt noe til foreldrene mine om Psykose Teamet. Det tør jeg ikke.. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jeg ble henvist til et psykoseteam av en sprø sosoionom. Jeg er ikke psykotisk i det hele tatt. Jeg tok én test, MMPI, en personlighetstest. Jeg ble ikke klokere av den, virka mer som bortkasta tid. Ellers er det visst vanlig å ta intelligenstest. Det fins ingen tester som kan påvise schizofreni. De fleste som går i behandling hos et psykoseteam er ikke psykotiske og kommer heller ikke til å bli det. 0 Siter
Gjest magdalina Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Jeg ble henvist til et psykoseteam av en sprø sosoionom. Jeg er ikke psykotisk i det hele tatt. Jeg tok én test, MMPI, en personlighetstest. Jeg ble ikke klokere av den, virka mer som bortkasta tid. Ellers er det visst vanlig å ta intelligenstest. Det fins ingen tester som kan påvise schizofreni. De fleste som går i behandling hos et psykoseteam er ikke psykotiske og kommer heller ikke til å bli det. er de fleste som går i behandling hos et psykoseteam IKKE psykotiske???? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 er de fleste som går i behandling hos et psykoseteam IKKE psykotiske???? Det var det den forrige psykologen min der sa, ja. Folk blir jo henvist dit pga. mistanke om psykose og poenget er å forebygge psykose, så det er kanskje ikke så rart. Hvis man er virkelig psykotisk, så blir man vel heller innlagt. 0 Siter
schm Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Jeg ble henvist til et psykoseteam av en sprø sosoionom. Jeg er ikke psykotisk i det hele tatt. Jeg tok én test, MMPI, en personlighetstest. Jeg ble ikke klokere av den, virka mer som bortkasta tid. Ellers er det visst vanlig å ta intelligenstest. Det fins ingen tester som kan påvise schizofreni. De fleste som går i behandling hos et psykoseteam er ikke psykotiske og kommer heller ikke til å bli det. hmm.. men jeg har mange symptomer på det.. vet jeg er det. men dumt at du har sånn dårlig erfaring med sånne folk da, for de har hjulpet meg. tror jeg. 0 Siter
schm Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Det var det den forrige psykologen min der sa, ja. Folk blir jo henvist dit pga. mistanke om psykose og poenget er å forebygge psykose, så det er kanskje ikke så rart. Hvis man er virkelig psykotisk, så blir man vel heller innlagt. hvis man er psykotisk blir man ikke innlagt (med mindre det er virkelig alvorlig). men man får hjelp av medisiner, og kanskje noen samtaler. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 hmm.. men jeg har mange symptomer på det.. vet jeg er det. men dumt at du har sånn dårlig erfaring med sånne folk da, for de har hjulpet meg. tror jeg. Jeg sier ikke at du ikke kan få hjelp hos et psykoseteam! Og jeg har heller ikke dårlig erfaring med dem, bare den idiotiske testen, samt den fjottete sosionomen som henviste meg dit i utgangspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.