Gå til innhold

Jeg føler meg brukt.

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake kom det et lekkert kvinnemenneske og ringte på døra mi. Hun ville ha avstøpning av fingeren min, og jeg stilte selvsagt villig opp. Jeg lar alltid jenter som vil ha avstøpning av en av mine kroppsdeler få vilja si.

Jeg er grei sånn.

Men i mitt velbehag over å hjelpe en kvinne som desperat trengte min finger til noe jeg selvsagt forsto var erotisk stimulans, så brydde jeg meg ikke om å ta eventuelle prosenter dersom hun ville bruke min finger innenfor salg.

Vel, her er resultatet. Jeg forstår det nå, og jenta som kom på døra mi var åpenbart en doler, og min finger er fra dol!

Sjekk den nederste saken her:

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsamliv/article163374.ece

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129472-jeg-f%C3%B8ler-meg-brukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, du ble nok brukt ja...fysjamei...men trøste deg med at det er til glede for mange kanskje ???

:)

Og det er selvsagt hyggelig. Jeg liker å dele mine kroppslige goder med andre :)

Jeg synes derimot hun kunne kommet på et mer passende navn. "Dolfinger" er lissom ikke helt i henhold.

Annonse

Det hadde vært grei å få en bekreftelse på at du er du. Helst fra webmaster.

For tiden er du på boikottlisten min. Jeg vet ikke om du er i lalaland eller i Asker.

Du får høre med webbis. Hvis jeg ikke var meg hadde jeg vel uansett skrevet at jeg er meg, og siden jeg nå skriver at jeg er meg så er det jo meget mulig at jeg ikke er meg. Men jeg er meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...