Gå til innhold

Redsler!hekta.Nå:micro og radon

Anbefalte innlegg

Jeg kan bli virkelig hysterisk. Leste en artikkel om huntington sykdom og var sikker på at det var det den åtti år gamle mormora til samboeren min døde av siden hun ble lammet i spiserøret. tenkte med en gang da på at det er nå i arv til mine barn.

så var det microbølgeovn..som jeg nå er livredd for siden jeg har lest om det på nettet. mye vi forbrukere ikke vetm bare fordi produsentene skal tjene penger.

også er det radon. kommer aldri til å tørre å kjøpe en bolig siden den kan inneholde masse radon. og jeg har nå begynt å lufte veldig godt i den jeg har en gang om dagen.

har hatt en del hjerte- arytmi i stress. har tatt ekg. har ikke fått svar. blir så redd for alt og det irriterer meg. må skyve det bort.

har noen det samme problemet? noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129627-redslerhektan%C3%A5micro-og-radon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...