Nariana Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Sitter og tenker og grubler: hva som er meg, og hva som er sykdommen..? er det nomalt å gruble sånn, eller er jeg bare en 20 åring i identitetskrise? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Søte venn! Det er helt nomalt å lure. Spesielt når det ikke er noen nærliggende forklaring, noe å henge sykdom/problemer på. Det beste er bare å godta det. Ikke gruble. Første gang jeg ble depremert var det to helt åpenlyse grunner for det. Helt greit å bearbeide liksom. Når jeg fikk den kraftige depresjonen i sommer fantes det ingen åpenbar grunn. Har ennå ikke funnet den og har godtatt at sånn er det bare. Er godt på bedringens vei nå. Å gruble sliter deg bare ut. Klem fra 0 Siter
Nariana Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Skrevet 14. desember 2003 Søte venn! Det er helt nomalt å lure. Spesielt når det ikke er noen nærliggende forklaring, noe å henge sykdom/problemer på. Det beste er bare å godta det. Ikke gruble. Første gang jeg ble depremert var det to helt åpenlyse grunner for det. Helt greit å bearbeide liksom. Når jeg fikk den kraftige depresjonen i sommer fantes det ingen åpenbar grunn. Har ennå ikke funnet den og har godtatt at sånn er det bare. Er godt på bedringens vei nå. Å gruble sliter deg bare ut. Klem fra =) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 =) Vel du er jo her da, av og til. Ut og inn. Strekkhendene frem og se. Ser du dem da er du der. Enkelt og greit. ) Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.