Gå til innhold

NHD/andre:Heeelt nede nå.....

Anbefalte innlegg

Føler meg ikke bra... Lurer oxo på om jeg kan ha spiseforstyrrelser? Har bare spist en brødskive idag, og den fikk jeg (heldigvis?) kasta opp.... Men nå lager mamma mat da. Må spise da. Håper bare jeg får kasta opp.NHD:ingen leger eller noen fra sykehuset vet at jeg kaster opp og sånn.. Hvis jeg skal si det, har du en god ide? Er så redd for hva som skjer da...

Går på Orfiril og Xanor(som jeg starta med 7. des.) føler ikke at de pillene virker... Har ikke depresjon som diagnose, men det var det det starta med ifjor høst da jeg ikke greide skolen mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129743-nhdandreheeelt-nede-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Om du startet med medisin 7. desember er det ikke sikkert de virker skikkelig ennå.

Når det gjelder at du kaster opp bør du si det til noen før det er for sent. Det at du har fortalt det her viser at du egentlig ikke vil kaste opp. Om du ikke vil snakke med foreldrene dine eller legen har du kanskje en helsesøster på skolen du kan snakke med. Hun har taushetsplikt og synes det er helt ok at du kommer til henne.

Klem fra

Om du startet med medisin 7. desember er det ikke sikkert de virker skikkelig ennå.

Når det gjelder at du kaster opp bør du si det til noen før det er for sent. Det at du har fortalt det her viser at du egentlig ikke vil kaste opp. Om du ikke vil snakke med foreldrene dine eller legen har du kanskje en helsesøster på skolen du kan snakke med. Hun har taushetsplikt og synes det er helt ok at du kommer til henne.

Klem fra

Jeg vil vel innerst inne ikke kaste opp nei... Går ikke på skole, men på mandag kommer en psyk. sykepleier. Prøve å si det da.Tror det blir vanskelig!! Grunnen til at jeg kaster opp og spiser minst mulig kommer av bivirkningen vektøkning som jeg fikk av zyprexa som jeg gikk på ifjor høst. Husker ikke hvor lenge jeg gikk på dem, men har gått opp ti kilo siden jeg ble syk. Jeg hadde fra før et dårlig forhold til kroppen min, og ville ned i vekt. Da ble det(selvsagt)bare værre når jeg gikk opp ti kilo...

Klem

Kizza1365380506

Jeg vil vel innerst inne ikke kaste opp nei... Går ikke på skole, men på mandag kommer en psyk. sykepleier. Prøve å si det da.Tror det blir vanskelig!! Grunnen til at jeg kaster opp og spiser minst mulig kommer av bivirkningen vektøkning som jeg fikk av zyprexa som jeg gikk på ifjor høst. Husker ikke hvor lenge jeg gikk på dem, men har gått opp ti kilo siden jeg ble syk. Jeg hadde fra før et dårlig forhold til kroppen min, og ville ned i vekt. Da ble det(selvsagt)bare værre når jeg gikk opp ti kilo...

Klem

Det skjønner jeg veldig godt. Men du er på en feil vei. Du skjønner jo selv at du ikke kan fortsette sånn. Jeg gikk også opp 25 kilo etter at jeg begynte på medisin og liker heller ikke kroppen min. Men jeg har bestemt meg for å prøve å bli tynnere på andre måter, ved trim og bedre matvaner. Men sant skal være sant jeg venter til etter jul.

Snakk med psykepleieren du. Det blir kanskje lettere med hjelp.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...