BettyBlue Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Men på grunn av opphopning av giftstoffer/toksiner i fiskelever skal kvinner i fertil alder, ammende og barn IKKE spise Svolværpostei eller Lofotpostei... http://matportalen.no/Saker/1046788922.7 Fillern ass! Jeg har nettopp åpna Svolværposteiboksen og smurt utover det nystekte brødet - så leser jeg denne advarselen på boksen. På tide å tenke mer miljø!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hm. For det første har jeg ikke spist svolværpostei på sikkert fem år. For det andre var jo dette litt ille, for svolværpostei er jo veldig godt. Men for det tredje er jeg hverken kvinne i fertil alder, ammende, eller barn, så kanskje jeg bare skal gi beng;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hm. For det første har jeg ikke spist svolværpostei på sikkert fem år. For det andre var jo dette litt ille, for svolværpostei er jo veldig godt. Men for det tredje er jeg hverken kvinne i fertil alder, ammende, eller barn, så kanskje jeg bare skal gi beng;-) Og det var igrunnen det som var hovedpoenget: Nå fikk jeg veldig lyst på svolværpostei!Har jeg svolværpostei? Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det står visst advarsel på selve boksen også. Kan vi ikke bare spise laksepate og slikt isteden da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Det står visst advarsel på selve boksen også. Kan vi ikke bare spise laksepate og slikt isteden da? Jo. Får spise tunfisk m sitron fra Havbris. Det er faktisk bedre. Og laksepatè. Og makrell i tomat! Men liksom litt god nostalgi med denne Svolværposteien da vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Og det var igrunnen det som var hovedpoenget: Nå fikk jeg veldig lyst på svolværpostei!Har jeg svolværpostei? Nei. Du kan få resten av det jeg ga til katta. Han ville ikke ha det han heller. Bare en sleik, så gikk han. Men du tåler gifta, så jeg kan sende den i pakkepost til deg? PS. Den lille brødskiva jeg tyllet i meg før jeg leste hvor farlig det var, var jæskli go! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jo. Får spise tunfisk m sitron fra Havbris. Det er faktisk bedre. Og laksepatè. Og makrell i tomat! Men liksom litt god nostalgi med denne Svolværposteien da vet du. Svolværpostei med rå løk og pepper. Mmmmmmm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Svolværpostei med rå løk og pepper. Mmmmmmm... Poison... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Du kan få resten av det jeg ga til katta. Han ville ikke ha det han heller. Bare en sleik, så gikk han. Men du tåler gifta, så jeg kan sende den i pakkepost til deg? PS. Den lille brødskiva jeg tyllet i meg før jeg leste hvor farlig det var, var jæskli go! Men jeg tipper det er så som så med fertiliteten nå;-) Men ja takk, send gjerne resten. Om katta har sleika på den er ikke så farlig for meg. adressa er: musikeren snart nytt husveien 26 90125 Home By The Sea Get it? Bob-bob, ikke sant?;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.