Gå til innhold

Hva er meningen med å ha det så vondt!!!!

Anbefalte innlegg

skriiiiiiiiiiiik........... lamictal og fontex hjelper ingenting. zyprexa hjalp, men jeg la på meg 15 kg! byttet til zeldox og av den har jeg fått angst hele tiden og blitt kjempeaggresiv, kommer med smertehyl, smeller hånda i veggen. Sa til dps, jeg går hjem og sover, for jeg hadde det bra helt til jeg dro tilbake til dps, så tok jeg taxi hjem. Det er så vondt inni meg. Hva er poenget med det? Hva er vitsen med slikt menneskeplageri! gråter

Fortsetter under...

Hei trrish...

Så leit å høre at du har det så vondt igjen - og at du måtte slutte på zyprexa pga vektøkning. Du fortalte jo mange ganger hvor stor nytte du hadde av zyprexa.

Snakk med behandleren din om hvordan du har det - og forsøk å bruke personalet på dps til å snakke om smerten i steden for å utagere.

Håper det ikke varer så lenge før du har det bedre igjen!

Bytt tilbake til Zyprexa! Jeg byttet også til Zeldox pga. vektøkningen og jeg fikk en angst som bare ble verre og verre. Alt virket som et ork og jeg turte ikke være alene. Da jeg byttet tilbake til Zyprexa ble verden et godt sted igjen i løpet av et par dager....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...