Gjest efexorbruker Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Har hørt mye negativt om å slutte med Efexor. Er det noen med positive erfaringer og som vet hvordan man trapper ned på en god måte med Efexor depot 75 mg? Psykoligen sa jeg kunne kutte helt ut, men prøvde det i sommer og fikk rare lyder i hodet og orket ingenting. Noen gode råd? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Det eneste gode rådet er å lytte til egen kropp istedenfor til psykiateren/legen som tydeligvis ikke vet noe om det! du må ta dte saaaaakte. Ta et søk. Dette er beskrevet nøye før. Du greier aldri dette uten å gjøre det sakte. 0 Siter
Styles Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Du kan åpne kapselen, og plukke ut "kornene" som ligger inni. Dermed blir nedtrappingen mer gradvis! Dette forklarte psykiateren min til meg. 0 Siter
quietus_crusader Skrevet 14. desember 2003 Skrevet 14. desember 2003 Jeg trappet ned til 75mg uten problemer og startet på en SSRI og har ikke hatt store problemer med å slutte på Efexor på den måten. Skal dog fortsette på SSRI'en og ikke slutte helt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Dersom en skal slutte med AD etter en virksom kur, vil det alltid være lurt å trappe ned så langsomt som 25% av utgangsdosen per måned. Dette gir 3 mnd nedtrappingsperiode. Dersom en slutter med et AD fordi det ikke har hatt effekt, trenger en ikke nedtrapping, men kan slutte brått. 0 Siter
Gjest www.avhengi.com Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Dersom en skal slutte med AD etter en virksom kur, vil det alltid være lurt å trappe ned så langsomt som 25% av utgangsdosen per måned. Dette gir 3 mnd nedtrappingsperiode. Dersom en slutter med et AD fordi det ikke har hatt effekt, trenger en ikke nedtrapping, men kan slutte brått. hva med remeron smeltetabletter da? det er umulig å dele de...!!! og en ting til er det dumt å bli avhengi av middlet som du blir søvnig av *remeron? redd for å aldri få sove uten 0 Siter
Styles Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 hva med remeron smeltetabletter da? det er umulig å dele de...!!! og en ting til er det dumt å bli avhengi av middlet som du blir søvnig av *remeron? redd for å aldri få sove uten Snakker jo om efexor depot. Har aldri vært snakk om noe annet...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.