Gå til innhold

Deprimert

Anbefalte innlegg

Er så deprimert for tiden at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så derfor håper jeg på gode råd. Årsaken er jobben. Liker selve arbeidsoppgavene, så jeg jobber og står på, men det er allikevel ikke nok. Jeg føler at jeg er på feil plass hele dagen. Dette er fra både sjef og arbeidskolleger. Har en mellomlederstilling, så jeg mener jo at jeg bør ha litt andre oppgaver enn enkelte andre som ikke har noen fast jobb, men i dag skal visstnok alle gjøre alt, så ... Lærer bort masse, men det er visst ikke nok det heller. Er nok også altfor ansvarsfull og ærekjær. Nå har jeg nok fått mange tegn som tyder på at jeg er utbrent; kvalme, sinne og irritasjon, hukommelsessvikt og depresjon bl.a. En sykemelding har nok kanskje vært på sin plass for lenge siden, men så er det jo det at det er mye å gjøre nå før jul, så jeg vet ikke om jeg har samvittighet til å være borte. På den annen side så gruer jeg meg for å gå på jobb og i tillegg føler jeg at alt er min feil. Hva skal jeg gjøre? Håper på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129838-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det du beskriver kan egentlig passe på så mangt. Stress, utbrendthet, depresjon men også på andre kroppslige sykdommer som stoffskifteproblemer og b-vitamin mangel. Det kan jo være det vi kaller vinterdepresjoner.

Ta deg tid til å gå til legen. Nå er det bare 10 dager til jul og om du får time til uken, kan du få tatt de prøvene som trengs og så evt. bli sykemeldt etter jul. Det er ikke lurt å gå for lenge med slikt uten å snakke med legen.

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129838-deprimert/#findComment-793356
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...