Gå til innhold

Jeg er sååå utrolig vanvittig ubeskrivelig lei

Anbefalte innlegg

Gjest hvahvemhvorerjeg

Jeg er dritlei mennesker, allesammen, alle går meg på nervene. Alt er urettferdig, idioter, egoister og onde mennesker generellt klarer seg MYE bedre enn meg. Jeg vet at dette er et tema som går ofte rundt. Men...

HVORFOR MEG???

Jeg har aldri gjort eller ønsket noen vondt, jeg har alltids blitt kalt snill og jeg er dumsnill fra naturen sin side. Jeg har vært brukt av mange, men det har ingenting å si for meg lenger..

Hvorfor skal JEG være syk? Hvorfor skal ikke JEG klare å fullføre skolen? Hvorfor skal JEG ikke kunne klare å jobbe?

En kristen sa til meg: "Gud har en mening med alt". Vel, hvis denne Gud finnes, hvorfor lider JEG da?

Tenker på familien når jeg sitter der med barberbladet, men hvis de er glade i meg kan de ikke bare la med dø? Hvorfor må jeg lide for dem, når de vet at jeg har det JÆVLIG?

Vet ikke hvor mye mer jeg klarer. Er så ubeskrivelig drittlei.

Vet at mange kjenner seg igjen i dette, hva er trøsten? Finner man noen trøst noen gang?

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det er ofte de mest følsomme og omtenksomme menneskene som får de største psykiske problemene. Vi har liksom ikke så lett for å svare tilbak, si nei når noen ber oss om hjelp, er mer oppmerksom på at andre har problemer og har vanskeligst for å snakke om våre egne problemer da vi ikke vil bry andre.

Dette fører ofte til at vi tar på oss andres lidelser utenom vår egen. Du er den viktigste personen for deg akkurat i øyeblikket. Jo før du klarer å hjelpe deg selv, jo bedre blir det for familien din også.

Men å dø er ikke den rette utveien.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...