toho1365380613 Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Hei. Jeg havnet på sykehus for en tid siden,-med noe jeg trodde var hjerteproblemer. Jeg hyperventilerte,- og det hele fortonet seg som en skrekk- opplevelse. Men de sjekket både hjerte og lunger og fant alt i orden. De sa at det var sikkert stress-relatert. De tenkte først på høyt syre-nivå i magen e.l. -eller det kunne være angstanfall. Har fått tilbud om gastroskopi. I ettertid har jeg vært klar over at dette er angst-relatert. Har hatt flere liknende "anfall", og fått Vival foreskrevet til hjelp for dette. Dette har fungert greit, men spørsmålet mitt er grunngitt som følger; Jeg har mistet appetitten. Har gått fort ned i vekt, fra 79kg til 73kg på 4-5 uker. Må nesten presse i meg mat og vann. Sluttet å drikke kaffe,te,alkohol,brus o.l. Dette fordi jeg har hørt at det "trigger" angsten. Bruker fortsatt snus, som jeg har brukt i 18 år, men merker at jeg er mer forsiktig med det også,-og har heller ikke så stor lysst på det som før... Min kone mener jeg er inne i en depresjon. Prøver å jobbe med meg selv for å fungere greit overfor henne og barna. Har du noen gode råd å komme med for å "komme ut" av dette, -vil jeg bli takknemlig. Mvh. Meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.