Gjest slappsrumpa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Lurer på hvordan jeg skal få trent rumpa når jeg bare trener hjemme! Den er så hengslette og slapp,og vil gjerne ta i mot noen tips om hvordan få stramma den opp skikkelig! Helsestudio er uaktuelt! Gode råd tas i mot med takk!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. Hva slags øvelse er frontutfall? Forklaring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva slags øvelse er frontutfall? Forklaring? Jeg er så dårlig til å forklare... Stå rett opp og ned, sett så det ene benet foran det andre, og bøy ned slik at du bøyer det fremste kneet. Så bytter man selvsagt på beina. Sjekk her: www.iform.no De har sikkert noen gode bilder av hvordan det gjøres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg er så dårlig til å forklare... Stå rett opp og ned, sett så det ene benet foran det andre, og bøy ned slik at du bøyer det fremste kneet. Så bytter man selvsagt på beina. Sjekk her: www.iform.no De har sikkert noen gode bilder av hvordan det gjøres. Skjønner hva du mener nå! Ser for meg Carlton i fresh prince gjøre sånn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skjønner hva du mener nå! Ser for meg Carlton i fresh prince gjøre sånn (men det er selvsagt ikke meg som har skrevet hovedinnlegget, rompa mi har du da sett!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. Du kan få trimmet bra hjemme også. Jeg gjør 40-50 knebøy 2 ganger i uka+utfall. Og en del andre øvelser. Vet det ikke blir så effektivt som å trene i treningstudio, men bedre enn ingenting ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skjønner hva du mener nå! Ser for meg Carlton i fresh prince gjøre sånn Hehe, mener faktisk at han gjorde det Men fyren skulle i det minste ha for at han var en jævel til å danse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du kan få trimmet bra hjemme også. Jeg gjør 40-50 knebøy 2 ganger i uka+utfall. Og en del andre øvelser. Vet det ikke blir så effektivt som å trene i treningstudio, men bedre enn ingenting ;-) Helt sant, og klarer man å beholde kontinuiteten så kan det bli bra. Jeg tror dog de fleste gir opp etter en måned eller to når det ikke har gitt forventede resultater, og folk forventer jo ofte det utroligste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. Frontutfall. Hva/hvordan er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. Ok, glem det! Leste lengre nedover i tråden og så svaret ditt. Snart skal du få en bitteliten julemail av meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, glem det! Leste lengre nedover i tråden og så svaret ditt. Snart skal du få en bitteliten julemail av meg :-) Det er veldig hyggelig for jeg får nesten aldri julemail 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kurt Kubein Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Knebøy og frontutfall. Trikset er nok uansett kostholdet ditt. Det er tross alt fettet som må bort, men kost og de to øvelsene over vil nok bidra. Det er nok uansett litt vrient å gjøre det hjemmefra. Greit nok at det funker bra om du tar så mange du orker, og så et par serier til, men til slutt må du ta så mange at du blir drittlei, og sånt er jo ikke akkurat gjort på en uke eller fem. Hvordan virker beinpress i forhold til disse øvelsene? Tenker da primært på beina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Hvordan virker beinpress i forhold til disse øvelsene? Tenker da primært på beina. Benpressen tar hovedsakelig på ytre og indre delen av låret, mens knebøyen tar for seg hele låret og gluteus. Det er få - om noen - øvelser som utvikler rumpa mer enn knebøy. "Utvikler" kan dog si at man drar på seg for mye muskler, og ender opp med et i overkant stort bæsjeapparat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.