Gå til innhold

Manisk...forelskelse.. skyldfølelse...skam og lengsel

Anbefalte innlegg

Gjest neineineinein

Da jeg var manisk klarte jeg å bli så innmari forelska i noen andre enn den som var og fortsatt er kjæresten min. Lurer veldig på om jeg hadde blitt forelska i den personen om jeg ikke var manisk... og om den personen hadde blitt forelska i meg om jeg var frisk. Klarer ikke glemme forelskelsen...føler meg skikkelig ille fordi jeg tenker på den jeg ikke bør tenke på. Men jeg var jo ikke 100% meg da jeg ble forelska, forvirra nå! Jeg er vel også slags ulovlig forelska i det å være manisk. Har lyst til å bli det igjen. Føler meg som en narkoman som vil ha speed eller noe...ahhhh! Skammer meg! Har lyst til å grave meg ned eller droppe medisiner og frike ut...nei, nei,nei NEI! Kaos kaos kaos, foreskelse er no dritt... jeg skønner ingenting. Hvorfor f... skal det være så vanskelig? Gud gi meg styrke! Jeg må glemme.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...