gudla Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei! Eg er litt nysgjerrig på ein del ting angåande trening. Håper på svar. I sommer begynte eg å trene igjen etter nokre års opphold. Var i god form før, men pga langvarig sjukdom fant eg ut i sommer at eg var i veldig dårlig form. Eg og ei vennine starta med å jogge. Me jogga ei flat rute på grus som var ca 4 km lang. I begynnelsen var målet å klare å jogge heile turen og det klarte me etterkvart. Undervegs skaffa eg meg ein pulsmålar og den vista at eg hadde puls på mellom 185 og 195 mens eg jogga. Eg målte den høgaste pulsen til 203! Eg er 28 år, dame, og veier ca 67 kg. Er 171 cm høg.Er ikkje desse verdiane veldig høge? Er det normalt? EIn annan ting eg hr merka er at det var så vondt,kvalmende, fysisk ubehagelig å starte opp igjen med treninga at eg nesten gav opp. No trener eg kickboksing to ganger i veka og er kommen over det. No er det berre vanleg trøtthet, altså god følelse under treninga. Er det og normalt? At det er så grusomt å komme i gang hadde eg aldri trudd... Eg tenker på andre som kanskje ikkje har vore i aktivitet før idet heile. Det må vere svært vanskelig!!! Ein siste ting eg lurer på er kva musklar eller område ein kan trene kvar dag. Eg tar sit-ups kvar dag, men lurer på om eg kan trene låra eller leggene kvar dag og? Eventuelt andre? På forhand takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 -gudla. Etter sykdom og langt avbrekk er det ikke uvanlig det du har opplevd. Selv småjogging får pulsen til å fyke rett opp. Det vi kaller aerob base eller på godt norsk, grunnkondisjon har blitt borte vekk. Begynn med roligere turer i skog og mark,på beina, sykkel eller på ski litt regelmessig, og du vil gradvis merke fremgang. Lette styrketreningsøvelser som knebøy osv. kan du gjerne drive daglig. Blir det litt tyngre som push-ups, sit-ups osv. bør du inntil det går lettere, gjøre dette 2-3 ganger i uken. At du begynner å få godfølelse etter trening som er mer teknisk betont, er et godt tegn på at du begynner komme deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.