Gjest izebell Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 "thirteen" den ene hovedpersonen har borderline (kutter seg når hun blir avvist), den andre er antisosial.selv om de bare er 13 år dah. you get the picture 0 Siter
Gjest sebar Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 ...og apropos pf, nå kl 22 på ZTV Norge går filmen Interrupted om ei jente med ustabil pf som får et opphold på psykiatrisk. 0 Siter
Gjest flammefugelen Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 ...og apropos pf, nå kl 22 på ZTV Norge går filmen Interrupted om ei jente med ustabil pf som får et opphold på psykiatrisk. Girl.Interrupted. En veldig bra film om forstyrret selvbilde og følelsesliv...er min personlige mening. Har sett den flere ganger. Snurr film... 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Girl.Interrupted. En veldig bra film om forstyrret selvbilde og følelsesliv...er min personlige mening. Har sett den flere ganger. Snurr film... Girl Interupted er en kjempe fin film. Jeg har den på video og har sett den mange ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.