Gå til innhold

Endelig slutt på disse nissene.


Grip

Anbefalte innlegg

Kanskje nivået bør forbli over anklager om kverulering? (Og særlig når du ikke har svar på det jeg spør om.)

=======

Poenget er at barn trekker andre barns briller av også, uten at man bannlyser briller. På samme måte er det feil å bannlyse skaut fordi "noen andre kan trekke dem av".

Med vennlig hilsen

Det svært så lave nivået vi ser i denne tråden er et resultat av dine kveruleringer og løgner Sør - og intet annet.

Det skal bare en person til for å ødelegge en diskusjon - og du er som regel den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    90

  • Goliath

    86

  • Ulv I Faarikaal

    31

  • Grip

    20

Mest aktive i denne tråden

Så vidt jeg husker, brukte Chirac 35 minutter på å begrunne lovforslaget....altså et direkte svar på det spørsmål du over et par døgn, uoppstoppelig har stillet.

Er det ikke en ide at du leser gjennom denne talen, eller i det minste hovedpunktene, og deretter sparer dol for dine trettende repetisjoner?

....

Om du ikke gidder å lese det, så kan man i alle fall fastslå at der finnes argumenter, og såpass gode argumenter at de understøtter et lovforslag i Frankrike.

Godt sagt Grip.

Men du vet like godt som jeg at det ikke nytter.

Sør er kun opptatt av sine egne løgner, og hans påfølgende argumenter mot disse.

Mot slike papegøyer kan man kun le og more seg over deres fullstendige manglende evne til å ta til seg noe som helst av informasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fremdeles på din begrunnelse for at du skal kontrollere hva kvinner skal ha på hodet.

Men i alle dager Sør....

Kan du se ETT sted der jeg har hevdet at du har bedt han "gå vekk"?

Jeg skrev "i like måte" til det du skrev til UIF.

Det viser jo så alt for klart at når jeg skriver "i like måte" til det du har skrevet, så klarer du likevel å tolke det til å bety noe annet enn hva du selv faktisk skrev.

Kan du forklare det Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være ditt problem at du er trist.

Selv har jeg intet i mot å fullstendig ta avstand fra det jeg definerer som rasisme, og også fra de fundamentalistiske antirasistene.....

Hitler tok nok også avstand fra det han definerte som rasisme, og jeg tipper at Saddam også tar avstand fra det han selv definerer som "uakseptabel oppførsel".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt andre hvordan de skal leve livet sitt - jeg har foreslått.

Ikke har jeg heller hevdet at du har påstått at UIF skal vekk fra DOL, men kun skrevet "like måte" til hva du har skrevet.

Hvorfor lyver du så mye Sør?

Eller er det du som bør lese hva som er skrevet og ikke jeg?

Så er du for eller imot å forby hijab på skoler, osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så?

Det hadde jo vært interessant å finne litt nærmere ut av hvem du egentlig er.

Jeg så et interessant program på brennpunkt nå. Siden det handlet om norske hjelpearbeidere og deres overgrep mot de som de overfor alle andre lot som om de faktisk hjalp - og med tanke på dine turer til utlandet vedrørende det samme, og de ryktene som tidligere gikk om deg - så kunne det jo vært interessant å finne ut av om disse faktisk var sanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hitler tok nok også avstand fra det han definerte som rasisme, og jeg tipper at Saddam også tar avstand fra det han selv definerer som "uakseptabel oppførsel".

Jeg forholder meg til rasisme slik det er definert jeg Sør, og ikke egne fortolkninger som du driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere ta noen øl sammen? En skikkelig heidundrandes fest. Du, Sør, Ulv og Morsk, og så skriver dere kampreferat her dagen derpå :)

Tror det hadde vært morsomt jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er du for eller imot å forby hijab på skoler, osv.?

Jeg er for de regler for hodeplagg og andre plagg som vi allerede har, og ser ingen grunn til å endre dem bare fordi noen få finner det problematisk å rette seg etter de regler som vi allerede har.

Kan du så svare på spørsmålet jeg stillte deg Sør? Jeg gjentar for ordens skyld:

Jeg har ikke fortalt andre hvordan de skal leve livet sitt - jeg har foreslått.

Ikke har jeg heller hevdet at du har påstått at UIF skal vekk fra DOL, men kun skrevet "like måte" til hva du har skrevet.

HVORFOR LYVER DU SÅ MYE SØR?

Og hvis det var så at du faktisk bare tok feil denne gang, så er det helt ok hvis du bare i så fall innrømmer det.

Hvis ikke så er det en løgn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Problemet er at både Goliath og fundamentalistene ønsker å bestemme om de skal bruke hijab.

Jeg mener begge deler er like galt, og at kvinnene bør få bestemme selv.

"Problemet er at både Goliath og fundamentalistene ønsker å bestemme om de skal bruke hijab."

Dette har jeg aldri skrevet, og det er nok en løgn fra deg Sør.

Du begynner virkelig å bli DOLs største løgnhals nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du fremdeles ikke har klart å finne et "problem" med at kvinnlige elever som ønsker det skal få gå med skaut.

Jeg har svart deg tidligere, men ser egentlig ingen grunn til å svare noe mer til en som aldri svarer meg på det jeg spør om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du fremdeles ikke har klart å finne et "problem" med at kvinnlige elever som ønsker det skal få gå med skaut.

Jeg har svart deg tidligere, men ser egentlig ingen grunn til å svare noe mer til en som aldri svarer meg på det jeg spør om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og din "årsak" for å kontrollere hva kvinner har på hodet var?

Jeg har svart deg tidligere, men ser egentlig ingen grunn til å svare noe mer til en som aldri svarer meg på det jeg spør om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din aksept for overgrep mot mennesker av andre raser/folkegrupper gjør deg både til en drittsekk og en rasist.

Jeg beskytter ikke "minoriteter", men alle på lik linje mot overgrep som DU og dine begår.

Og løgnene blir stadig flere og stadig grovere....

Nå må det være nummeret før nesa di treffer skjermen Sør? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg til rasisme slik det er definert jeg Sør, og ikke egne fortolkninger som du driver med.

Jeg forholder meg til Caplex sin definisjon, og ihht den bedriver du rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forholder meg til Caplex sin definisjon, og ihht den bedriver du rasisme.

he-he-he...kan du vise meg hvordan du kommer frem til det?

Og selvfølgelig tar man ikke ut en halv setning av en lengre definisjon, og tolker på bakgrunn av det - gjør man vel Sør?

For slikt er jo bare vås og løgn, og det er vi vel alle enige i - er vi ikke Sør?

Tufs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skam å snu? Hva mener du?

At jeg er en rasist? Kan du utdype det litt nærmere?

Jeg har intet problem med å ta avstand fra rasisme når jeg opplever det selv, eller leser om hendelser som har med "ekte" rasisme å gjøre.

Men jeg har heller intet problem med å kritisere de "såkalte antirasister" for deres fundamentalistiske og ensporede holdninger som overhode ikke har med antirasisme å gjøre - men som tvert om er ren anarkisme og idioti.

Goliath -- her har du lenge hatt anledning til å ta avstand fra rasisme.

Velger du ikke å ta avstand fra rasisme, er din sak.

Men for meg er det likeverdig med å være rasist.

Den likegyldigheten du fremviser, er ikke særlig oppløftende.

At du er avmektig i samfunnet, er dog en god "trøst"...

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goliath -- her har du lenge hatt anledning til å ta avstand fra rasisme.

Velger du ikke å ta avstand fra rasisme, er din sak.

Men for meg er det likeverdig med å være rasist.

Den likegyldigheten du fremviser, er ikke særlig oppløftende.

At du er avmektig i samfunnet, er dog en god "trøst"...

God bedring!

UIF er jo rasist, det har du skrevet gjentatte ganger.

Pleier du ta avstand fra ditt eget speilbilde ? Hvis ikke: Hvordan kan du få deg til å skrive så idiotiske spørsmål til andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UIF er jo rasist, det har du skrevet gjentatte ganger.

Pleier du ta avstand fra ditt eget speilbilde ? Hvis ikke: Hvordan kan du få deg til å skrive så idiotiske spørsmål til andre ?

Du mener altså at det er idiotisk å ta avstand fra rasisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...