Gå til innhold

Endelig slutt på disse nissene.


Grip

Anbefalte innlegg

Ja, og siden det ikke er gitt at det er rasistiske villfarelser som er årsaken til motstanden/hatet mot denne "fremmedkulturelle" skikken, kan man ikke uten videre gå ut og si noe om årsaken... Ikke sant?

Joda - han er for forskjellsbehandling av folk basert på hudfarge/folkegruppe, osv. Hele pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    90

  • Goliath

    86

  • Ulv I Faarikaal

    31

  • Grip

    20

Mest aktive i denne tråden

Ikke har du svart meg på hvorfor du er dum heller....

Nei, for i motsetning til deg er jeg ikke dum. Og jeg har heller ikke påstått at jeg er det.

Derimot har du påstått at det er et "problem" at kvinnelige elever går med skaut.

Uten at du kan redegjøre for det, annet enn for å plage muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du må gjerne vende antirasismen ryggen...

Ikke de seriøse som har vett i hodet og konsentrerer seg om det som virkelig er rasisme.

Jeg har f eks vært en stund i Texas og ufrivillig møtt virkelige rasister, pensonerete hvite amerikanere, du burde ta deg en tur å se med egne øyne, håret reiser seg på hodet. Du vet ingenting om det du snakker om.

Å anklage kreti og pleti har ingen hensikt, da skapes vondt blod og kanskje flyter ekte blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de seriøse som har vett i hodet og konsentrerer seg om det som virkelig er rasisme.

Jeg har f eks vært en stund i Texas og ufrivillig møtt virkelige rasister, pensonerete hvite amerikanere, du burde ta deg en tur å se med egne øyne, håret reiser seg på hodet. Du vet ingenting om det du snakker om.

Å anklage kreti og pleti har ingen hensikt, da skapes vondt blod og kanskje flyter ekte blod.

Jeg anklager deg ikke - jeg spør deg:

Tar du avstand fra rasisme, UiF?

Ja / nei

???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

AKP(m-l)eren her er deg - det er du som mener at alle skal være like, og fordømmer "de fremmede" fordi de tror på noe forskjellig.

Trekk nisseluen lengre ned over ørene!

Slutt med de tåpelige anklagene.

Det var dråpen, når får du ikke svar fra meg mer.

Det får ingen andre som ikke har normal folkeskikk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med de tåpelige anklagene.

Det var dråpen, når får du ikke svar fra meg mer.

Det får ingen andre som ikke har normal folkeskikk heller.

Du kan bare slutte å trakassere jøder, muslimer og "innvandrere", og å begynne og oppføre deg som folk - så slipper folk å påpeke hva du gjør med uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt.

Du tok ikke avstand fra rasisme forrige gang heller. Kun fra din egne hemmelige definisjon - og ikke engang den ville du publisere.

Du er nettopp det Caplex definerer som en rasist. Akkurat som de du traff i Texas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Nei, for i motsetning til deg er jeg ikke dum. Og jeg har heller ikke påstått at jeg er det.

Derimot har du påstått at det er et "problem" at kvinnelige elever går med skaut.

Uten at du kan redegjøre for det, annet enn for å plage muslimer.

Det er vel kun et problem dersom de selv ikke vil gå med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du kan bare slutte å trakassere jøder, muslimer og "innvandrere", og å begynne og oppføre deg som folk - så slipper folk å påpeke hva du gjør med uskyldige mennesker.

Gå vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du tok ikke avstand fra rasisme forrige gang heller. Kun fra din egne hemmelige definisjon - og ikke engang den ville du publisere.

Du er nettopp det Caplex definerer som en rasist. Akkurat som de du traff i Texas.

Gå vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G å v e k k !!!!!!!

"Beklager" UiF, men hvis du ikke liker deg her kan du "gå vekk".

Hvis du velger å bli, må du belage deg på at andre også er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kun et problem dersom de selv ikke vil gå med det?

Selvsagt.

Problemet er at både Goliath og fundamentalistene ønsker å bestemme om de skal bruke hijab.

Jeg mener begge deler er like galt, og at kvinnene bør få bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du er veldig opptatt av hvem Sør er. Ok.

Jeg deler ikke din interesse på det feltet.

Men jeg vil benytte anledningen til å ta av stand fra all rasisme. Og ønsker å oppfordre deg til å gjøre det samme.

Det er ingen skam å snu, Goliath.

Legg rasismen bak deg og se fremover!

Ingen skam å snu? Hva mener du?

At jeg er en rasist? Kan du utdype det litt nærmere?

Jeg har intet problem med å ta avstand fra rasisme når jeg opplever det selv, eller leser om hendelser som har med "ekte" rasisme å gjøre.

Men jeg har heller intet problem med å kritisere de "såkalte antirasister" for deres fundamentalistiske og ensporede holdninger som overhode ikke har med antirasisme å gjøre - men som tvert om er ren anarkisme og idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKP(m-l)eren her er deg - det er du som mener at alle skal være like, og fordømmer "de fremmede" fordi de tror på noe forskjellig.

Trekk nisseluen lengre ned over ørene!

Og der kom anarkistenes store forsvarer.

he-he...du er så stakkarslig og latterlig Sør:-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...