Gjest lita men stor Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg er 148 cm, ca 52 - 53 kg 32 år, og har to barn. Jeg begynte å studere i høst, og dermed ble det mye stillesitting. Har lagt på meg ca 5 kg på 5 mnd, og trives ikke. Siden jeg er så lita, vises disse kiloene godt. Jeg er coliker (ja, jeg vet det er dumt, og må ta skylda for vekta...). Klarer faktisk ikke å begynne dagen uten et glass cola. Det hender også at jeg må opp om natta for å drikke skvipet. Vil det hjelpe om jeg byttet til f. eks. X-Tab eller annen light-brus? Jeg har rumpe og lår som en middels dinosaur. Hvilke øvelser bør jeg evt gjøre? Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Noen blir ekstra sultne av light-brus, og da går gjerne vinninga opp i spinninga. Men det er jo nesten ikke kalorier i light-brus, så dersom du ikke ender med å putte i deg mer, så er det klart det er masse å hente på å kutte ut sukker-brus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jklfdsa Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ex-colikeren jeg konverte til light brus - og gikk ned 4 kilo på en måned! og noen ekstra sultfølelse får jeg ikke. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg vet også om et par cocaholikere som byttet over til tab x-tra. kiloene raste! men da var de flinke og kuttet ut sjokolade og potetgull og smør og majones og sånt også da! lykke til! du vil fort venne deg til lightbrus, og tab x-tra er den colalight'en med minst lightettersmak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg vet også om et par cocaholikere som byttet over til tab x-tra. kiloene raste! men da var de flinke og kuttet ut sjokolade og potetgull og smør og majones og sånt også da! lykke til! du vil fort venne deg til lightbrus, og tab x-tra er den colalight'en med minst lightettersmak. Nei, PepsiMax er den beste light-cola'n! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.