Gjest kjempeeestor Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Jeg har planer om å kutte ut alt og kun spise frukt og grønnsaker. Noen ganger "kose" meg med kylling(kokt) eller kalkun. Ta multivitaminer i tilegg. Er dette farlig? Jeg veier 136kg og er 188 høy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, det er rett ut idiotisk. Du vil jo ikke få i deg tilstrekkelig med proteiner, hvis du ikke er veldig bevisst på hva du kutter ut, slik at du får erstattet med andre gode protein-kilder. Lær deg om de ulike typene mat (proteiner, karbohydrater osv.) før du gjør noe drastisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du kommer til å sprekke etter veldig kort tid. Dessuten vil du bli feilernært og underernært skal du gjøre det der. Fullstendig idioti med andre ord. Spis normal mat, men ikke så mye i gangen. Dropp snop og sånt til hverdags, men spis gjerne litt av det i helga. Kutt ut brus, også lettbrus, drikk vann, evt. med en smakstilsetning som sitron / lime / annen frukt i. Gå trappa istedetfor å ta heisen, gå av bussen et par holdeplasser før du skal og gå resten og slike ting. Walkman med kjapp musikk er ypperlig selskap til kveldsturen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vet ikke om det er farlig, men det høres drepen ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.