Musicator Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heisann! Etter kommentar fra dama har jeg bestemt meg for å prøve å få bort "ølmagen min". Jeg drikker egentlig ikke mye øl, og jeg er ellers tynn og ikke spesielt tung (75kg, 178cm) og har god kondisjon. Mistenker at denne magen har sammenheng med at jeg gjerne spiser MYE (i volum) når jeg først spiser, samt at jeg har en tendens til å drikke utrolig mye melk (daglig, har gjort det gjennom hele livet).. Dette gjør vel sitt til å "vie ut" magen.. Holder jeg magen "inne" er den slik jeg vil ha den! Så - hva skal jeg gjøre? Hva er mest effektiv treningsmetode for å få strammet opp magen.. (for det er ikke så mye "fett" der tror jeg.. den henger liksom bare) Er det bare situps som skal til? Har lyst til å jobbe målbestemt med magen noen måneder - siden jeg ikke har noe "problemer" ellers med meg selv Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vekten din er det nå ikke noe i veien med i forhold til høyden. Du vil merke god forskjell på magen bare ved å ta ti-tyve situps om kvelden før du legger deg. Husk at du merker ikke forskjellen før det har gått noen uker. Jeg tok, tidligere, situps i sengen. Kanskje ikke det beste men det var enkelt og fort gjort. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamserullen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Inne i bukhulen ligger "fettpølser", lange gule fettlagre, sammen med tarmene. Disse lagrene kan bli ganske store. Noen kan har tynne bein og armer, men stor mage, da ligger alt fettet inne i magen. Magen og fettlageret forsvinner ved vanlig mosjon og slanking. Hvis du ellers er frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Inne i bukhulen ligger "fettpølser", lange gule fettlagre, sammen med tarmene. Disse lagrene kan bli ganske store. Noen kan har tynne bein og armer, men stor mage, da ligger alt fettet inne i magen. Magen og fettlageret forsvinner ved vanlig mosjon og slanking. Hvis du ellers er frisk. Æsj, den beskrivelsen din gjorde meg nesten kvalm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Æsj, den beskrivelsen din gjorde meg nesten kvalm. Lite kjekt under obduksjoner når alt det skal lempes ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Lite kjekt under obduksjoner når alt det skal lempes ut. Ja, gni det inn nå like før alt ribbefettet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du må nok endre kostvanene dine en del. I tillegg bør du unngå å spise deg "overmett", det vil resultere i at magesekken utvider seg. Du bør også trene magemusklene og korsryggmusklene. Ting tar tid, resultatet kommer bare man er tolmodig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scooby_doo Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hei,jeg har det samme problemet som deg.Jeg er 181 cm høy og veier 75 kg.Det er i grunnen en bra vekt å ha for oss da ...men det kan likevel være mage tilstede..noe som ikke nødvendigvis betyr at det er mye fett...men kan være grunnet stor magesekk..stort lungevolum osv. En løsning jeg har vurdert er slike "tøybelter" som dekker mageregionen og som du kan ha under klærne i hverdagen. De skal visstnok ha en slik effekt (over tid) at ting og tang jevner seg mer utover hele kroppen slik at magen ser bedre ut. Om det funker vet jeg ikke ass.Ellers så må du bare gå inn for å minske volumet på magesekken ved å gå konstant sulten.Det har jeg gjort i et år no,og det begynner å se bra ut...en slik livsstil er virkelig intet annet enn en vanesak...tro meg...jeg eeeelsker god mat mer enn de fleste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.