Gå til innhold

Gift mann som flørter med kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest flørting
Skrevet

Hva synes du om gifte menn som flørter med andre kvinner selvfølgelig ikke når kona er til stede da? Er dette lovlig i et ekteskap? Vil ikke denne mannen gi litt feil signaler til omverdenen?

Fortsetter under...

Gjest må vel være lov
Skrevet

Kommer jo helt an på hva du legger i begrepet flørting.

For meg er det å flørte noe ala å "bevisst prøve å sjarmere noen", og noe jeg gjør i mange sammenhenger med mange mennesker, selv om jeg er gift med en mann jeg elsker høyt.

Jeg ville hatt det veldig kjedelig hvis det ikke var lov å flørte selv om man var gift.

Men du legger kanskje noe helt annet i begrepet flørte?

I ordboken står det at å flørte er å kurtisere, kokettere. Man må jo få lov til å være litt kokett selv om man har kjæreste?

Skrevet

Tja. Jeg har alltid flørtet, om jeg har vært i humør til det. Med gifte eller ugifte menn. Gjelder det bare en flørt, er det vel ikke så farlig? Klart at man dropper mer eller mindre tilfeldig opplysninger i samtalens (flørtens) løp det faktum at man både er gift og har barn.

Da gjør som regel den andre også det. Sier fra om slikt, med andre ord. Hadde en fyr jeg bare flørtet litt med, latt som om han var fri og så viste seg å lyve, hadde jeg sluppet han som en het potet! Og ikke snakket med han mer, nei.

Gjest flørting
Skrevet

Kommer jo helt an på hva du legger i begrepet flørting.

For meg er det å flørte noe ala å "bevisst prøve å sjarmere noen", og noe jeg gjør i mange sammenhenger med mange mennesker, selv om jeg er gift med en mann jeg elsker høyt.

Jeg ville hatt det veldig kjedelig hvis det ikke var lov å flørte selv om man var gift.

Men du legger kanskje noe helt annet i begrepet flørte?

I ordboken står det at å flørte er å kurtisere, kokettere. Man må jo få lov til å være litt kokett selv om man har kjæreste?

Ja, men det har jo gjerne sin virkning. Vi mennesker går jo ikke rundt og er helt upåvirket av hverandre. Det er lett å bli smigret og forelsket og kanskje tenke at han liker meg og litt til....

Skrevet

Ja, men det har jo gjerne sin virkning. Vi mennesker går jo ikke rundt og er helt upåvirket av hverandre. Det er lett å bli smigret og forelsket og kanskje tenke at han liker meg og litt til....

Jada. Du har rett i at det er å leke med ilden. Så helt skal man ikke slå flørting bort som "bare hyggelige bagateller".

En flørt kan i sin ytterste konsekvens ende med en annen kjæreste/ektefelle enn den du hadde da du startet flørten. Og bra kan det være for noen, forferdelig for andre.

Han liker deg nok, da. Og så er han gift. Huff.Sier jeg, og er glad det ikke er meg denne gangen!

Kizza1365380506
Skrevet

Synes det er helt greit jeg. Flørter selv. Så lenge man ikke går over streken da vel å merke.

Mvh

Annonse

Gjest uten signatur
Skrevet

MÅ du ligge med (eller kysse) alle som har lyst til å gjøre det med deg, eller om du har lyst selv?

MÅ du spise all mat som blir satt foran deg?

MÅ du drikke alt du får i glasse`?

MÅ du delta i alt du blir bedt med på?

HAR du egen vilje? Eller er du bare en dott som ikke har styring over eget liv?

Du velger! VIL jeg bare flørte eller vil jeg være utro?

Alle har sin frie vilje og må ta konsekvensene av sine handlinger. Er du utro så kanskje du ødelegger et godt samboerskap. Er det verdt det? Hvis, JA, så sett i gang! DU bestemmer. Du kan ikke skylde på NOEN andre...

Gjest flørting
Skrevet

MÅ du ligge med (eller kysse) alle som har lyst til å gjøre det med deg, eller om du har lyst selv?

MÅ du spise all mat som blir satt foran deg?

MÅ du drikke alt du får i glasse`?

MÅ du delta i alt du blir bedt med på?

HAR du egen vilje? Eller er du bare en dott som ikke har styring over eget liv?

Du velger! VIL jeg bare flørte eller vil jeg være utro?

Alle har sin frie vilje og må ta konsekvensene av sine handlinger. Er du utro så kanskje du ødelegger et godt samboerskap. Er det verdt det? Hvis, JA, så sett i gang! DU bestemmer. Du kan ikke skylde på NOEN andre...

Selvfølgelig bestemmer man selv, men det er lett å bli forelsket i en som viser en så mye oppmerksomhet. Det er jo ikke noe særlig å bli forelsket i en gift mann.

Gjest uten signatur
Skrevet

Selvfølgelig bestemmer man selv, men det er lett å bli forelsket i en som viser en så mye oppmerksomhet. Det er jo ikke noe særlig å bli forelsket i en gift mann.

Det gjør da ikke noe å bli forelsket i en annen mann enn sin egen, enten denne mannen er gift eller ikke gift! Alle blir forelsket i andre. Forskjellen ligger i hvem som har styring på at det ikke går lenger. Merker en at en er forelsket, så gjelder det å ikke leke ytterligere med ilden. Hvis en ikke VIL at den skal flamme opp i fullt begjær ved første anledning da... Som sagt - mange gjør akkurat det. Men det går faktisk an å unngå. Ved å unngå å bli på tomannshånd feks. Ikke verre enn det.

Skrevet

Lovlig er det vel men det viser jo også at han ikke elsker kona si særlig høyt da.

Skrevet

Noen ser jo på det som flørting bare man smiler/er hyggelig mot en dame..

Annonse

Skrevet

Flørting er ikke bare greit men også sunt.

Men da snakker jeg selvsagt om "flørting", og ikke "roting".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...