Gå til innhold

HJEEEELP!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du klarer det, så legg deg forsiktig på hard seng/divan, på siden. Så krummer du deg/bender ut korsryggen s-a-k-t-e. Pust godt med magen, inn og ut, prøv å puste inn i det du slapper av.

Gjør det noen ganger. Ligg der og la musklene slappe av og strekke seg UT, stram forsiktig nederst i underlivet og slipp, gjør dette noen ganger også.

Du kan alternativt gjøre dette på gulvet, da kan du også prøve å ligge på ryggen og løfte beina og krumme deg/rulle litt.

Er det veldig vondt, så ta en pose frosne erter eller noe (håndkle eller noe imellom!) og ligg stille først i 20 min. før du prøver det jeg har skrevet over.

Pust! Har du noe avslappende å ta? God bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130557-hjeeeelp/#findComment-799637
Del på andre sider

Kizza1365380506

Om du klarer det, så legg deg forsiktig på hard seng/divan, på siden. Så krummer du deg/bender ut korsryggen s-a-k-t-e. Pust godt med magen, inn og ut, prøv å puste inn i det du slapper av.

Gjør det noen ganger. Ligg der og la musklene slappe av og strekke seg UT, stram forsiktig nederst i underlivet og slipp, gjør dette noen ganger også.

Du kan alternativt gjøre dette på gulvet, da kan du også prøve å ligge på ryggen og løfte beina og krumme deg/rulle litt.

Er det veldig vondt, så ta en pose frosne erter eller noe (håndkle eller noe imellom!) og ligg stille først i 20 min. før du prøver det jeg har skrevet over.

Takk, skal prøve det med en gang.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130557-hjeeeelp/#findComment-799642
Del på andre sider

Kizza1365380506

Takk, ble litt bedre. Har ikke tålmodighet til å ligge på gulvet. Fant ibux gel så jeg har tatt det sammen med smertestillende. Prøver å bevege meg så naturlig som mulig og håper det hjelper. Det har hjelp før.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130557-hjeeeelp/#findComment-799666
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Det der får jeg fra tid til annen, og da har jeg stående ordre om å komme rett til legevakten hvor de står klare med morfinsprøyten. Så bærer det videre til kiropraktor. Eneste som funker.

Vel takk, morfin hadde jo vært kjempeherlig. Men jeg får det til å gå over av seg selv. Gjorde øvelsene selje anbefalte pumpet meg full av tabletter (smertestillende og remeron), ibuxsalve og la meg klokka 5 igår og idag klarer jeg nå å bevege meg med konduite. Har iallefall ikke vondt når jeg hoster etc.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130557-hjeeeelp/#findComment-800205
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...