Gå til innhold

Kommentere når en ser noen har gått ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Gjest veit ikke asså

Jeg har ei venninne jeg vet har gått på Grete Roede kurs. I følge andre venner har hun visst gått ned mye. Skal jeg da si det til henne neste gang jeg ser henne at jeg ser hun har gått ned, eller ikke? Er det uhøfflig, føler kanskje det kan tolkes som jøss før var du tjukk nå er du tynn, men uansett så burde det jo være et kompliment at man ser hun er blitt tynnere.. Eller?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest uten signatur

Kan bare tale for meg selv. Jeg gikk på Roede-kurs for ti år siden. Gikk ned 20 kg. Jeg fikk mange kommentarer på at folk la merke til det. Husker ikke ordlyden akkurat, men det gikk jo på at det ble lagt merke til at jeg så bedre ut, måtte ha gått ned magne kg også videre. For meg ble det en oppmuntring og en spore til å være flink videre. Tok jo noen måneder å tape de kiloene, og det HADDE jo værte kjedelig om det ikke ble lagt merke til!

Jeg ville oppfattet venninner som ikke bemerket det som sjalusi eller misunnelse. Pg at jeg fikk jo mye fornyet interesse fra hankjønnet da. hehe...

Gjest anonym slanker

Jeg synest det er litt flaut (men bare fint) at noen kommenterer at jeg har gått ned i vekt. Fordi jeg synest hele meg-slanking.kroppen min greien er flau.

Så når folk sier jeg har slanket meg, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si, så jeg bare smiler.

Men det er fint at andre legger merke til det da! Det gir meg inspirasjon og mot til å kjempe videre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...