Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Fikk nettopp telefon fra Rådet for psykisk helse. Rådet ønsker at jeg skal fortsette med samme volum svar inn i 2004. Over nyttår har de tenkt å fordele svartjenesten ved å opprette "spesialfora" innenfor området psykiatri. Sannsynligvis vil det bety at mitt volum går ned, og at det blir flere fagpersoner som svarer innenfor et samlet volum på 14 svar per uke. Jeg vil komme tilbake med mer informasjon etterhvert som brikkene faller på plass. (Ikke spør om utfyllende opplysninger/detaljer. Dette er alt jeg vet per i dag) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 26. desember 2003 Skrevet 26. desember 2003 Dette høres spennende ut! Jeg synes psykiatri som felt er for stort for en person og en persons meninger og kunnskaper. Så det er positivt med mer variert kunnskap og tolking av viten her. Blir ok. Se bare hvor mange fora den fysiske kroppens sykdommer er blitt viet. Og så skal EN person liksom ta seg av alt dt psykiske. Er jo like mye, hvis ikke mer, å sette seg inn i der. For å gjøre en god nok jobb for oss brukerne... 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 kjempeglad for at du fortsetter. stå på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.