Gå til innhold

Skulle ønske julen var over...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke glad idag!
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne jobbe hele julen, skulle ønske jeg ikke var alene hele julen, skulle ønske ikke alle gledet seg så mye, skulle ønske, skulle ønske.....

Vet at de fleste av dere gleder dere til jul og til de kommende fridagene, men dessverre har jeg det ikke slik. Og egentlig burde jeg nok ikke belemre dere med mitt tungsinn, alle skal jo være glade idag.

Men jeg er ikke det, og jeg har ikke kjøpt tusen julegaver, pyntet huset, kjøpt juletre, ribba står ikke klar i kjøleskapet, og jeg orker ikke tanken på Vidar Lønn-Arnesen og co...

Egentlig er det vel alt det jeg ønsker meg, men altså ikke får oppleve. Er alene, få venner, ingen familie, og bor ikke et sted hvor det arrangereres alternative julefeiringer for oss som har det som meg.

Igjen, beklager at jeg plager dere med dette, men akkurat nå har jeg det ikke noe godt.

Kizza1365380506
Skrevet

Sender en varm juleklem til deg alikavel jeg. Magert men veldig godt ment.

Mvh

Gjest du er ikke alene
Skrevet

Vet du, du skulle kjøpt presanger og tre, og mat og lys og laget jul. Og satt inn en liten notis i en avis om at du ønsket en venn eller to å feire julen med! Du hadde GARANTERT fått svar. Man kan ikke bare sette seg ned og vente på at andre skal fikse. Man må gjøre noe selv!

Gjest ikke glad idag!
Skrevet

Vet du, du skulle kjøpt presanger og tre, og mat og lys og laget jul. Og satt inn en liten notis i en avis om at du ønsket en venn eller to å feire julen med! Du hadde GARANTERT fått svar. Man kan ikke bare sette seg ned og vente på at andre skal fikse. Man må gjøre noe selv!

for den initiativrike, men jeg er dessverre ikke der akkurat i år. Men takk for tipset!

Skrevet

Sender en varm juleklem til deg alikavel jeg. Magert men veldig godt ment.

Mvh

og vet du det varmer. Jeg er normalt ikke av den deprimerte sorten, som setter meg ned og synes synd på meg selv, men idag er det bare sånn.

Skrevet

og vet du det varmer. Jeg er normalt ikke av den deprimerte sorten, som setter meg ned og synes synd på meg selv, men idag er det bare sånn.

?

Gjest linniett
Skrevet

Du er ikke alene.

Prøv å kos deg i ditt eget selskap.

Har du lyst på noe godt så kjøp det, enten det er taco, biff eller grøt.

God mat

En flaske god vin

En bok

Ukeblader

Videofilmer

Godteri i fleng

Kaffe og kaker

Slapp av til musikk

TV (mye annet enn Vidar Lønn..)

Ettersom du har tilgang til internett så legg inn en kontaktannonse enten du ønsker venner eller kjæreste.

Jeg er sikker på at du har et stort og varmt hjerte med masse varme til andre.

Venninnen min har nettopp fått kjæreste via nett og hun brukte noe som het persontreff (Kanskje persontreff.no) Har ikke prøvd. Der var det ihvertfall seriøst.

Kanskje ikke akkurat noe du har drømt om det å treffe folk via nett, men dersom du prøver kommer du sikkert til å lykkes.

Vær deg selv og ikke lat som du er noen annen.

Si det som det er dersom du treffer noen at du har null familie og få venner. Du kommer lengst med å være ærlig.

Det er lov å være trist og lei. Man hører jo bare om sosiale ting i julen: gaver, middagsselskaper osv.

Du er verdifull og vi er glade i deg!

Gjest kan det være?
Skrevet

?

Kanksje du er -ikke glad i dag!? Ikke vet jeg...

Gjest avslørende
Skrevet

?

Du glemte vel å skrive "ikke glad i dag!" nicket.

Kizza1365380506
Skrevet

Skulle bare mangle. Helt forståelig at du blir litt deprimert. Det blir annerledes om man velger ensomheten enn når den er påtvunget.

Håper du får en fin jul uansett.

Klem fra

Skrevet

Du glemte vel å skrive "ikke glad i dag!" nicket.

..jeg gleder meg nemlig sinnsykt til julen, med alt den innebærer. Jeg ble nettopp kalt det mest "julete" på jobben.

Men jeg føler med "ikke glad i dag" Synes ikke det høres greit ut, sender varme tanker :-)) og drister meg allikevel til å ønske det god jul, og håper iallefall neste år bringer mye glede med seg til deg.

Gjest det samme
Skrevet

?

Det er vel det samme som skjedde deg som har hendt meg her flere ganger. Nemlig at jeg plutselig har vært logget inn med en helt fremmeds brukerinnlogging, enda jeg er alene om denne maskinen og kun bruker en innlogging. Har sagt ifra før om den dårlige sikkerheten her, men admin ser ikke ut til å reagere.

Gjest ikke naiv
Skrevet

Da vil jeg ønske deg en GOD JUL og et Godt Nyttår, kan sikkert ha det koselig fordi om du er alene....

Skrevet

Pyton! Slikt burde det ikke vært.

Tenker på deg og de som har det som deg i jula.

Klem fra

Skrevet

Si ifra hvis du trenger noen å snakke med i julen, så skal jeg kontakte deg. Ingen skal ha det sånn som deg. Hvis du hadde bodd i Oslo hadde jeg invitert deg hjem til meg, men jeg forstår det slik at du bor et annet sted. Skriv emailadresse f.eks.

Skrevet

Prøv å kose deg alene! Spis god mat og se en film i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...