Gjest sammyjo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 ...Er godt. Noen tips om hva som eventuelt kunne være godt sammen med det? Tenkte jeg skulle samle en gjeng til kveldsmat i jula, men trenger noen tips. Skaol ha litt annet også, men det er lompefyll jeg er ute etter nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sammyjo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jaja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kald, stekt ribbe med ribbefett er nydelig i lefse/lompe. Røklaks med rømme og gressløk er godt. Brunost og smør er godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Lefse er enda bedre enn lompe da... ribbe, sennep, sylteagurk medisterkake, julepølse, julesylte lutefisk, spekeskinke eggerøre, røkelaks 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Matmons Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Norges beste lefsefyll: Setersmør, pultost og Aquavit http://www.h-a.no/arkiv/vis_sak.asp?refnum=20030 God apetitt ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Å, det må jeg prøve før jula er over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Alt for sent, MEN rødbeter i den sammenheng er et must!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.