Gå til innhold

Vill fest - rødvin - farvel hvit bomull?

Anbefalte innlegg

Gjest Flørten

Etter siste animerte sammenkomst er det rødvin fra toppen og til bunnen av mine nydlige, hvite bomullsgardiner. (Ikke spør!)

Jeg har forsøkt å vaske dem, hvilket resulterte i udefinerbare, brune flekker på stoffet.

Sist klarte to av mine venner å knekke sengen min. Faen! Er det noe jeg kan gjøre for å redde stoffet, eller må jeg innse at alkoholen vant denne gangen også?

Med takk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130659-vill-fest-r%C3%B8dvin-farvel-hvit-bomull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå er jo etterpåklokskapdet mest eksakte vitenskapen vi kjenner til, men dersom noe slikt skulle skje igjen så gni inn rødvinsflekkene med salt før du vasker det. Litt sent nå kanskje da, men da vet du i alle fall det.

Et vennepar av oss har brukt forsikringen sin 2 ganger på kort tid etter lystig lag. At noen ikke klarer å oppføre seg når de har passert 30 og har barnevakt en lørdag...........

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...