Gå til innhold

Julestjerna mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma begynner å bli lei av alle spørsmålene mine... Så da øser jeg de ut her istedet :)

Hvordan skal jeg behandle stakkars lille julestjerna mi? Mye vann? Ofte vann? Vann i jorda eller i potta?

Hvor lenge lever en julestjerne?

Skrevet

Hvor lenge varer en julestjerne?

Tja, for hvert år som går så har vi minst èn grønnplante mere å ta vare på... Steller du pent med den vil den blomstre til neste år :-)

Ikke drukne, ikke tørke helt ut, er mine råd

Gjest thetraveller
Skrevet

Den skal ha mellom 18 og 22 grader rundt seg, så det er ypperlig for den å stå i vinduskarmen. Er ikke glad i solvarme...

Kizza1365380506
Skrevet

Gi den litt vann hver dag og du har den til neste år. Den skal ikke tørke inn men holdes jevnt fuktig hele tiden.

Mvh

Skrevet

Jeg er hyperallergisk mot julestjerner så en tur i søppelsjakten synes jeg er greit.

Skrevet

Gi den litt vann hver dag og du har den til neste år. Den skal ikke tørke inn men holdes jevnt fuktig hele tiden.

Mvh

Må den ikke stå mørkt for å blomstre på nytt?

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg er hyperallergisk mot julestjerner så en tur i søppelsjakten synes jeg er greit.

Da kniper du bare av den gulgrønne blomsten i midten.Det er den folk reagerer allergisk på. Ikke de røde bladene.

Skrevet

Vann den masse hver dag, og sett den i trekken fra døren. Da tar du knekken på'n. Fysjameg, og så julestjerne, da. *grøss*

Skrevet

Æ'kke det bare å plugge i kontakten og la det stå til?

*Forvirret*

Skrevet

Æ'kke det bare å plugge i kontakten og la det stå til?

*Forvirret*

Planten da vettu.....!!

Kizza1365380506
Skrevet

Må den ikke stå mørkt for å blomstre på nytt?

Vel overstått!

Litt seint svar men, jeg veit ikke. Blir alltid lei av mine når jeg kommer til februar. Da er det ut. Så blir det jul igjen i november liksom..

:o)

Skrevet

Vel overstått!

Litt seint svar men, jeg veit ikke. Blir alltid lei av mine når jeg kommer til februar. Da er det ut. Så blir det jul igjen i november liksom..

:o)

Jeg har aldri orket å styre med julestjerner etter at jeg hørte de måtte stå helt mørkt en periode. Så når julepynten forsvinner, så hiver jeg også julestjrnene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...