allistubb Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Er det noen so vet av en lykkepille som virker og ike legger på seg av eller ikke blir forstyrret sksuelt, alså pille uten bivirkninger. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Hvilke medisiner som virker og hvilke som ikke virker er helt individuelt. Hvilke bivirkninger man får og om man får noen i det hele tatt er også individuelt. Så du må nok bare prøve deg fram. 0 Siter
Gjest alternativer Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 I tillegg til det saigon sier: Vi har med jevne mellomrom hatt diskusjoner om johannesurt (hypericum)her inne. De som har prøvd den mener den har lite/ingen bivirkninger, når en ikke tar andre medisiner samtidig. Problemet er hvis du tar p-piller, blodfortynnende eller en del andre medisiner, da svekker JU effekten av dem. NHD er skeptisk til JU pga dette har han tidligere svart. Han og noen innsendere mener dessuten at JU har svakere virkning enn antidepressiva - dette fins det visstnok ikke noe forskning på enda. Hvis du ikke tar andre medisiner, har prøvd det meste av antidepressiva og gitt dem opp, da ville jeg satset på johannesurt. Du får det uten resept, men bare på apotek. 0 Siter
Styles Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Det er nok veldig individuelt. Men ta en titt på denne siden. Ganske oversiktelig.... http://www.beyondblue.org.au/site/healthinformation/whatdothecommon.asp 0 Siter
natolars Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Det finnes ingen "lykkepiller" uten bivirkninger. På den andre siden: Du vet ikke hvilke bivirkninger du får før du har prøvd...! Den eneste medisinen jeg har prøvd som ikke har gitt meg bivirkninger er Lamictal. Remeron har heller ikke gitt meg så mye bivirkninger; la på meg 3-4 kg av den, men det er også alt...! :-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.